Każda firma, niezależnie od wielkości i posiadanych budżetów, może stać się wymarzonym miejscem pracy. Ruszył program i konkurs Dream Employer dla przedsiębiorstw, dla których istotne jest bycie odpowiedzialnym pracodawcą. Projekt realizuje Brief. CK Targowa oraz KIG są partnerami przedsięwzięcia.
10 sierpnia odbyło się spotkanie inaugurujące projekt połączone z debatą ekspercką: „Nowa rzeczywistość w relacjach pracodawca – pracownik. Czego oczekują pracownicy i co mogą zrobić pracodawcy, by tworzyć angażujące organizacje”.
W kolejnych dniach w ramach projektu odbyły się webinary tj.
Małe jest piękne, czyli o tym, jak tworzyć świetne miejsca pracy, nie mając wielkich budżetów
Dobrostan (well-being) i jego rola we współczesnych organizacjach
Jak budować dobre relacje wewnątrz organizacji za pomocą komunikacji i doświadczeń
100 pytań do kampanii employer brandingowych
Wszystkie można obejrzeć tutaj:https://dreamemployer.pl/webinary/
Dream Employer to całoroczny program, w ramach którego eksperci będą dzielić się z pracodawcami swoją wiedzą, raportami, komentarzami, artykułami. Zaplanowane zostały bezpłatne webinary, podcasty i spotkania networkingowe.
Elementem projektu jest również konkurs dla firm, które tworzą miejsca pracy dobre dla wszystkich pracowników i potrafią odpowiedzieć na współczesne wyzwania, jak wielopokoleniowość, różnorodność, rozproszenie zespołów, zmiany w modelach zarządzania zasobami ludzkimi czy nowe oczekiwania pracowników.
Więcej o projekcie: https://dreamemployer.pl/