WARSAW CREATIVE SLAM

POZNAJ ZASADY UDZIAŁU W WARSAW CREATIVE SLAM

Pomożemy Ci rozwinąć Twój pomysł na biznes.

Program Warsaw Creative Slam kierowany jest do osób działających lub szukających swojego miejsca w sektorach kreatywnych oraz do absolwentów i studentów warszawskich szkół artystycznych.

ETAP I – do 20 czerwca

  1. Opowiedz nam na czym polega Twój pomysł/projekt.
  2. Opis może zawierać max. 1500 znaków ze spacjami (strona A4)
  3. Pitch może trwać max. 2 minuty.
  4. Zadbaj, aby w opisie znalazły się następujące informacje:
  • Opis-idea produktu/usługi
  • Grupa celowa, do której adresowany jest projekt/produkt/usługa
  • Czy masz już pomysł na finansowanie?
  • Jaki masz pomysł na promocję i dotarcie do odbiorców?
  • Jaka pomoc byłaby najcenniejsza w dopracowaniu projektu?
  1. Możesz zgłosić pomysł sam_a lub w zespole (do 4 osób)
  2. Prześlij nam opis i pitch do 20.06 na adres wcs@cktargowa.pl

UWAGA! Przedłużyliśmy termin zbierania zgłoszeń do 27 czerwca.

ETAP II – do 30 czerwca

  1. Wybór 10 najlepszych projektów.
  2. Autorów_ki wybranych projektów zaprosimy do konsultacji mentorskich

ETAP III – 20 września

  1. Prezentacja projektu/pomysłu podczas Elevator Pitch Session w trakcie MeetuUP’u Kreatywnego #3.

ETAP IV – 13 grudnia

  1. Prezentacja zwycięzców

Przygotowane nagrody:

  • Mentoring i wsparcie akceleracyjne ekspertów CKT & WCS
  • Konsultacje strategiczne z content marketingu i prezentacji medialnej w Sito Strategy Studio
  • Warsztaty strategiczno-kreatywne oraz materiały graficzne o łącznej wartości 15 tys. złotych, Tears of Joy
  • Bezpłatne biuro na okres 6mcy w Centrum Kreatywności Targowa
  • Bezpłatne biurka w open space w Centrum Przedsiębiorczości Smolna
  • Możliwość uzyskania inwestycji od VC do wysokości nawet miliona złotych
  • Krajowa Izba Gospodarcza – Centrum Kreatywności Targowa zaoferuje wybranej osobie udział w Programie pod nazwą Inspire Fellowship/ Staż Inspiracji.

Zgłoszenia będzie oceniane przez jury. W skład jury weszli:

Agnieszka Cichocka, Huge Thing VC,
Łukasz Kępiński, Tears of Joy,
Andrzej Gorgoń, Story Lab Pro,
Tomasz Kolankiewicz, UM St. Warszawy,
Joanna Makolus (KIG-CKT),
Maciej Siemaszko, Ekipa Investments,
Jakub Sito, Sito Strategy.

Jury będzie pracowało pod przewodnictwem Ewy Janus-Khouri (KIG_CKT).

Przy organizacji programu współpracujemy z Biurem Kultury UM st. Warszawy

POBIERZ REGULAMIN:

Regulamin udziału w programie Warsaw Creative Slam

Załącznik nr 1 – formularz_zgłoszenia

klauzula informacyjna_załącznik_2

Partnerzy

Polityka powszechnej dostępności

Zajęcia są bezpłatne i odbywają się w ramach prowadzonych przez KIG działań inkubacyjnych.

Zajęcia są dostępne także dla osób bez zarejestrowanej działalności.