Program skrojony specjalnie z myślą o sektorze kreatywnym wyposaża w wiedzę i umiejętności niezbędne w prowadzeniu biznesu i projektów z sukcesem. Program opracowują eksperci Krajowej Izby Gospodarczej, a wykładowcami są najlepsi eksperci w swoich dziedzinach. Na unikatowy charakter Szkoły składają się zajęcia, dzięki którym branża kreatywna poznaje technologie przenoszące tradycyjne techniki w świat cyfrowy.
ZAREJESTRUJ SIĘ NA ZAJĘCIA > FORMULARZ
W tej edycji obszary, na których się skupiamy to:
Marketing, w tym współpraca z mediami i influencerami. W ramach szkoleń pokażemy jak kontaktować się z dziennikarzami, czego oczekują redakcje. Przedstawimy najważniejsze elementy przygotowania się do wystąpień przed kamerą oraz tworzenia prezentacji, które zachwycą odbiorców. Nie zabraknie także zajęć związanych z budową stron www i działań SEO czy w social mediach
Innowacyjność to nie tylko technologie IT. Podczas zajęć opowiemy Wam jak wiele różnych modeli biznesowych istnieje i jak wybrać najwłaściwszy. Dowiecie się jak i skąd zdobywać wiedzę o klientach, jak dokonywać wyboru na których się koncentrować i jak wokół tego budować dla nich najlepszą ofertę.
Design Thinking to skuteczna metoda wypracowywania rozwiązań niezależnie od obszaru działania firmy. W tej edycji pomożemy Wam poznać podstawy DT i nauczymy jak dobrze przygotować się do pracy z tą metodą.
Zarządzanie – w tym obszarze poznacie sposoby skutecznego komunikowania się i współpracy w ramach zespołów rozproszonych, dowiecie się jak w biznesie zachować się asertywnie i jak to może pomóc zarówno w codziennych sytuacjach w pracy jak i w ważnych negocjacjach. Nauczymy Was także jak stawiać pierwsze kroki we współpracy międzynarodowej i kto może Wam pomóc w ekspansji zagranicznej.
Do współpracy zaprosiliśmy ponownie dobrze znanych i lubianych wykładowców, m.in.: Bartka Ziemiańskiego (Sharebee), Nadię Harris (Remote School), Piotrka Pobłockiego (Robisz.to) czy Maćka Naskręta (FabLab).
Wśród nowych wykładowców znaleźli się m.in.: Monika Synoradzka (Huge Thing), Martyna Tarnawska (Socjomania), Wojciech Kardyś, dziennikarze i producenci mediowi, nowi eksperci reprezentujący agencje Tears of Joy i Fabrykę Marketingu.
Szkoła Kreatywności – co otrzymujesz?
- minimum 30h bezpłatnych zajęć
- udział w programie akceleracyjnym Centrum Kreatywności Targowa
- certyfikat ukończenia Szkoły Kreatywności, wystawiony przez CK targowa oraz Krajową Izbę Gospodarczą
- dostęp do konsultacji z ekspertami i ekspertkami Krajowej Izby Gospodarczej
- dostęp do zajęć w ramach Szkoły Kreatywności PLUS (realizowane przez KIG i Partnerów)
- możliwość wejścia do grona inkubowanych firm w Centrum Kreatywności Targowa
- pierwszeństwo w wynajęciu biura dla firmy w stawce preferencyjnej w CKT
- jednorazową promocję Twojej firmy/działalności w kanałach CK Targowa i Krajowej Izby Gospodarczej
Warunkiem udanej rejestracji do programu Szkoły jest zaznaczenie w formularzu zgłoszeniowym wybranych zajęć. Przypominamy, że wypełnienie min. 30 godzin zajęciowych w okresie dwóch semestrów pozwala na otrzymanie certyfikatu ukończenia pełnej edycji Szkoły Kreatywności. W jednej całorocznej edycji trzeba wybrać minimum 8 szkolenia.
Zrealizuj minimum 30 godzin szkoleń i zdobądź unikatowy Certyfikat Szkoły Kreatywności.
Jak zdobyć certyfikat? To proste:
- Wybierz interesujące Cię zajęcia – minimum 8 zajęć
- Wypełnij formularz rejestracyjny > FORMULARZ
- Zapisz w kalendarzu terminy wybranych zajęć
- Weź udział w zajęciach
- Korzystaj z udostępnionych materiałów po szkoleniowych
- Zgłoś się po Certyfikat, jeśli uzyskałeś odpowiednią liczbę godzin
Nabór do Szkoły trwa do wyczerpania miejsc. 22 marca 2023 r. odbędą się pierwsze zajęcia V edycji Szkoły. Przygotowaliśmy szkolenia z najlepszymi ekspertkami i ekspertami w swoich dziedzinach. Zapisz się wypełniając formularz rejestracyjny.
22.03.2023, g. 10:00-14:00 | Marketing
Influencer Marketing – jak robić dobre kampanie i uniknąć błędów.Wojtek Kardyś, właściciel agencji Good For You
29.03.2023, g. 10:00-14:00 | Marketing
Dlaczego warto stworzyć nową stronę internetową dla swojej marki? Jak stworzyć i prowadzić bloga dla firmy od zera? Aleksander Stempowski i Patryk Błachnio, Fabryka Marketingu
05.04.2023, g. 10:00-14:00 | Marketing
Jak zaplanować i wdrożyć efektywną strategię content-marketingową firmy? Jakub Sito, dziennikarz, Sito Strategy
12.04.2023, g. 10:00-14:00 | Design Thinking
Od pomysłu do projektu. Wypracowywanie rozwiązań metodą Design Thinking. Kamila Czerwińska, trenerka DT; Karolina Olszyńska, trenerka DT
26.04.2023, g.10:00-14:00 | Marketing internetowy/Komunikacja
Nazwa ma znaczenie – jak stworzyć najlepszą nazwę dla swojej marki? Klaudia Rakowska, założycielka Have a Good Name
10.05.2023, g. 10:00-14:00 | Design Thinking
Design Thinking nie gryzie. Na czym polega DT i jak mogę wykorzystać go w pracy. Martyna Tarnawska, digital transformation lead, Socjomania
17.05.2023, g. 10:00-14:00 | Marketing
Dogadani. O współpracy z mediami i wykorzystywaniu ich potencjału. Paweł Zawadzki, Rafał Kątny, Lorem Ipsum
24.05.2023, g. 10:00-14:00 | Marketing
Jak promować produkt/usługę mając mały budżet? Adam Sułkowski, account director, Tears of Joy
31.05.2023, g. 14:00-18:00 | Innowacyjność
Innowacyjne modele biznesowe dla sektora branży kreatywnej. Marcin Łaciak, CEO, Transformative
14.06.2023, g. 10:00-14:00 | Prototypowanie
Programowanie w projektowaniu przestrzennym. Parametryczne modelowanie 3D. Piotrek Pobłocki, edukator, Robisz.to; Maciej Naskręt, edukator, Robisz.to, Fab Lab powered by Orange
27.09.2023, g. 10:00-14:00 | Marketing
Jak przygotować dobrą prezentację: dla klienta, na konferencję, webinarium. Paweł Zawadzki, Adam Rudzki, Lorem Impsum
04.10.2022, g. 10:00-14:00 | Innowacyjność
Klientocentryczność start-up’ów. Mapowanie potrzeb i oczekiwań klientów. Marta Truś, Huge Thing
11.10.2023, g. 10:00-14:00 | Zarządzanie
Dobra komunikacja w czasie pracy asynchronicznej. Nadia Harris, współzałożycielka Remote School, autorka książki “How to tackle hybrid working?”
18.10.2023, g. 10:00-14:00 | Zarządzanie
Odczaruj asertywność i buduj dojrzałe relacje biznesowe. dr Wiktor Tokarski, trener biznesu
25.10.2023, g. 10:00-14:00 | Marketing
TikTok – jak efektywnie wykorzystać narzędzie i zdobyć sympatię odbiorców, unikając cringe’u. Karolina Sobkowiak – Head of Content & Influencer Marketing; Kinga Nawrocka – Tik Tok specialist; Tears of Joy
22.11.2023, g. 10:00-14:00 | Zarządzanie (ZMIANA TERMINU)
Wpadki zdarzają się najlepszym. Zarządzanie kryzysem w mediach/social mediach? Jak nie spanikować i wyjść na prostą. Szymon Grzybczyk, SoMe team leader, Feeders Agency
29.11.2023, g. 10:00-14:00 | Marketing
Jak występować przed kamerą? Jak się do tego przygotować? Jakub Sito, dziennikarz, Sito Strategy
06.12.2023, g. 10:00-14:00 | Sieciowanie
Po co mi profile w sieci? Jak stworzyć dobrą wizytówkę i nawiązywać kontakty biznesowe w online? Bartek Ziemiański, head of Social Selling programs, Sharebee
Koncepcja programowa Szkoły została przygotowana przez ekspertów i partnerów Centrum Kreatywności Targowa i Krajowej Izby Gospodarczej.
Partnerzy
Patroni medialni
Zajęcia są bezpłatne i odbywają się w ramach prowadzonych przez KIG działań inkubacyjnych.
Zajęcia są dostępne także dla osób bez zarejestrowanej działalności.