Szkoła Kreatywności

Szkoła Kreatywności – zajęcia w CK Targowa

Szkoła Kreatywności to bezpłatne wykłady, warsztaty i szkolenia dla mikro i małych firm oraz osób pracujących w branżach sektora kreatywnego.

Zasilamy w praktyczną biznesową wiedzę SEKTOR KREATYWNY:

Muzyka / Film i wideo / Sztuka i rynek antyków / Architektura / Reklama /Telewizja i Radio / Rynek Wydawniczy / Projektowanie / Rękodzieło / Sztuki performatywne / Projektowanie mody / Oprogramowanie i usługi komputerowe / interaktywne oprogramowanie rozrywkowe / technologie VR, AR, wizualizacje w czasie rzeczywistym / technologie big data / technologie wspierające medycynę i nauki przyrodnicze

Wejdź na FORMULARZ REJESTRACYJNY i zapisz się!

Szkoła uczy kompetencji niezbędnych do rozwijania biznesu, swojej marki, a także budowania relacji z klientami i pracownikami. Na unikatowy charakter Szkoły składają się zajęcia, dzięki którym branża kreatywna poznaje technologie przenoszące tradycyjne techniki w świat cyfrowy.

  • Potrzebujesz inspiracji i narzędzi, które pomogą Ci zachować świeżość w pracy oraz otwarta głowę w myśleniu o rozwoju firmy?
  • Potrzebujesz wsparcia i najlepszych praktyk?
  • Szukasz progresywnych rozwiązań dla biznesu? Chcesz wyprzedzać konkurencję?
  • Chcesz nawiązać nowe relacje w branży, poznać inwestorów, nawiązać współpracę z klientami?

Szkoła Kreatywności – co otrzymujesz? 

  • minimum 30h bezpłatnych zajęć
  • udział w programie akceleracyjnym Centrum Kreatywności Targowa
  • certyfikat ukończenia Szkoły Kreatywności, wystawiony przez CK targowa oraz Krajową Izbę Gospodarczą
  • dostęp do konsultacji z ekspertami i ekspertkami Krajowej Izby Gospodarczej
  • dostęp do zajęć w ramach Szkoły Kreatywności PLUS (realizowane przez KIG i Partnerów)
  • możliwość wejścia do grona inkubowanych firm w Centrum Kreatywności Targowa
  • pierwszeństwo w wynajęciu biura dla firmy w stawce preferencyjnej w CKT
  • jednorazową promocję Twojej firmy/działalności w kanałach CK Targowa i Krajowej Izby Gospodarczej

Warunkiem udanej rejestracji do programu Szkoły jest zaznaczenie w formularzu zgłoszeniowym wybranych zajęć. Przypominamy, że wypełnienie min. 30 godzin zajęciowych w okresie dwóch semestrów pozwala na otrzymanie certyfikatu ukończenia pełnej edycji Szkoły Kreatywności. W jednej całorocznej edycji trzeba wybrać minimum 8 szkolenia.

Zrealizuj minimum 30 godzin szkoleń i zdobądź unikatowy Certyfikat Szkoły Kreatywności.

Jak zdobyć certyfikat? To proste:

  1. Wybierz interesujące Cię zajęcia – minimum 8 zajęć
  2. Wypełnij formularz rejestracyjny > FORMULARZ
  3. Zapisz w kalendarzu terminy wybranych zajęć
  4. Weź udział w zajęciach
  5. Korzystaj z udostępnionych materiałów po szkoleniowych
  6. Zgłoś się po Certyfikat, jeśli uzyskałeś odpowiednią liczbę godzin

Nabór do Szkoły trwa do wyczerpania miejsc. 22 marca 2023 r. odbędą się pierwsze zajęcia V edycji Szkoły. Przygotowaliśmy szkolenia z najlepszymi ekspertkami i ekspertami w swoich dziedzinach. Zapisz się wypełniając formularz rejestracyjny.

Co mówią o nas uczestnicy:

Warsztaty projektowania 3D pokazały mi nowe narzędzia komputerowe, dzięki którym uzyskałam sporo wiedzy, a teraz mogę realizować niektóre projekty w inny sposób. Rzeźbienie 3D to był mega hit!

Agata Wronka, projektantka wnętrz

 

Dziękuje za fantastyczne szkolenie i niezwykłą porcję szczegółowej wiedzy. Wykład był niesamowity!

Magdalena Makowska, właścicielka agencji reklamowej

 

Niesamowita piguła wiedzy! Super

Kasia, branża modowa

 

Serdeczne dziękuję! Szkolenie było niezwykle wartościowe, więcej takich!

Szymon Paluch, branża reklamowa

 

22.03.2023, g. 10:00-14:00 | Marketing
Influencer Marketing – jak robić dobre kampanie i uniknąć błędów.Wojtek Kardyś, właściciel agencji Good For You

29.03.2023, g. 10:00-14:00 | Marketing
Dlaczego warto stworzyć nową stronę internetową dla swojej marki? Jak stworzyć i prowadzić bloga dla firmy od zera? Aleksander Stempowski i Patryk Błachnio, Fabryka Marketingu

05.04.2023, g. 10:00-14:00 | Marketing
Jak zaplanować i wdrożyć efektywną strategię content-marketingową firmy? Jakub Sito, dziennikarz, Sito Strategy

12.04.2023, g. 10:00-14:00 | Design Thinking
Od pomysłu do projektu. Wypracowywanie rozwiązań metodą Design Thinking. Kamila Czerwińska, trenerka DT; Karolina Olszyńska, trenerka DT

26.04.2023, g.10:00-14:00 | Marketing internetowy/Komunikacja
Nazwa ma znaczenie – jak stworzyć najlepszą nazwę dla swojej marki? Klaudia Rakowska, założycielka Have a Good Name

10.05.2023, g. 10:00-14:00 | Design Thinking
Design Thinking nie gryzie. Na czym polega DT i jak mogę wykorzystać go w pracy. Martyna Tarnawska, digital transformation lead, Socjomania

17.05.2023, g. 10:00-14:00 | Marketing
Dogadani. O współpracy z mediami i wykorzystywaniu ich potencjału. Wkrótce podamy nazwisko wykładowców.

24.05.2023, g. 10:00-14:00 | Marketing
Jak promować produkt/usługę mając mały budżet? Adam Sułkowski, account director, Tears of Joy

31.05.2023, g. 14:00-18:00 | Innowacyjność
Innowacyjne modele biznesowe dla sektora branży kreatywnej. Marcin Łaciak, CEO, Transformative

14.06.2023, g. 10:00-14:00 | Prototypowanie
Programowanie w projektowaniu przestrzennym. Parametryczne modelowanie 3D. Piotrek Pobłocki, edukator, Robisz.to; Maciej Naskręt, edukator, Robisz.to, Fab Lab powered by Orange

PO WAKACJACH WRACAMY Z KOLEJNYMI ZAJĘCIAMI. ZAPISZ SIĘ:

27.09.2023, g. 10:00-14:00 | Marketing
Jak przygotować dobrą prezentację: dla klienta, na konferencję, webinarium. Wkrótce podamy nazwisko wykładowców.

04.10.2022, g. 10:00-14:00 | Innowacyjność
Klientocentryczność start-up’ów. Mapowanie potrzeb i oczekiwań klientów. Marta Truś, Huge Thing

11.10.2023, g. 10:00-14:00 | Zarządzanie
Dobra komunikacja w czasie pracy asynchronicznej. Nadia Harris, współzałożycielka Remote School, autorka książki „How to tackle hybrid working?”

18.10.2023, g. 10:00-14:00 | Zarządzanie
Odczaruj asertywność i buduj dojrzałe relacje biznesowe. dr Wiktor Tokarski, trener biznesu

25.10.2023, g. 10:00-14:00 | Marketing
TikTok – jak efektywnie wykorzystać narzędzie i zdobyć sympatię odbiorców, unikając cringe’u.  Karolina Sobkowiak – Head of Content & Influencer Marketing; Kinga Nawrocka – Tik Tok specialist; Tears of Joy

22.11.2023, g. 10:00-14:00 | Zarządzanie (ZMIANA TERMINU)
Wpadki zdarzają się najlepszym. Zarządzanie kryzysem w mediach/social mediach? Jak nie spanikować i wyjść na prostą. Szymon Grzybczyk, SoMe team leader, Feeders Agency

29.11.2023, g. 10:00-14:00 | Marketing
Jak występować przed kamerą? Jak się do tego przygotować? Jakub Sito, dziennikarz, Sito Strategy

06.12.2023, g. 10:00-14:00 | Sieciowanie
Po co mi profile w sieci? Jak stworzyć dobrą wizytówkę i nawiązywać kontakty biznesowe w online? Bartek Ziemiański, head of Social Selling programs, Sharebee

 

Koncepcja programowa Szkoły została przygotowana przez ekspertów i partnerów Centrum Kreatywności Targowa i Krajowej Izby Gospodarczej.

Partnerzy

Patroni medialni

Polityka powszechnej dostępności

Zajęcia są bezpłatne i odbywają się w ramach prowadzonych przez KIG działań inkubacyjnych.

Zajęcia są dostępne także dla osób bez zarejestrowanej działalności.