Szkoła Kreatywności – zajęcia w CK Targowa
Szkoła Kreatywności to bezpłatne wykłady, warsztaty i szkolenia dla mikro i małych firm oraz osób pracujących w branżach sektora kreatywnego.
Zasilamy w praktyczną biznesową wiedzę SEKTOR KREATYWNY:
Muzyka / Film i wideo / Sztuka i rynek antyków / Architektura / Reklama /Telewizja i Radio / Rynek Wydawniczy / Projektowanie / Rękodzieło / Sztuki performatywne / Projektowanie mody / Oprogramowanie i usługi komputerowe / interaktywne oprogramowanie rozrywkowe / technologie VR, AR, wizualizacje w czasie rzeczywistym / technologie big data / technologie wspierające medycynę i nauki przyrodnicze
Wejdź na FORMULARZ REJESTRACYJNY i zapisz się!
Szkoła uczy kompetencji niezbędnych do rozwijania biznesu, swojej marki, a także budowania relacji z klientami i pracownikami. Na unikatowy charakter Szkoły składają się zajęcia, dzięki którym branża kreatywna poznaje technologie przenoszące tradycyjne techniki w świat cyfrowy.
- Potrzebujesz inspiracji i narzędzi, które pomogą Ci zachować świeżość w pracy oraz otwarta głowę w myśleniu o rozwoju firmy?
- Potrzebujesz wsparcia i najlepszych praktyk?
- Szukasz progresywnych rozwiązań dla biznesu? Chcesz wyprzedzać konkurencję?
- Chcesz nawiązać nowe relacje w branży, poznać inwestorów, nawiązać współpracę z klientami?
Szkoła Kreatywności – co otrzymujesz?
- minimum 30h bezpłatnych zajęć
- udział w programie akceleracyjnym Centrum Kreatywności Targowa
- certyfikat ukończenia Szkoły Kreatywności, wystawiony przez CK targowa oraz Krajową Izbę Gospodarczą
- dostęp do konsultacji z ekspertami i ekspertkami Krajowej Izby Gospodarczej
- dostęp do zajęć w ramach Szkoły Kreatywności PLUS (realizowane przez KIG i Partnerów)
- możliwość wejścia do grona inkubowanych firm w Centrum Kreatywności Targowa
- pierwszeństwo w wynajęciu biura dla firmy w stawce preferencyjnej w CKT
- jednorazową promocję Twojej firmy/działalności w kanałach CK Targowa i Krajowej Izby Gospodarczej
Warunkiem udanej rejestracji do programu Szkoły jest zaznaczenie w formularzu zgłoszeniowym wybranych zajęć. Przypominamy, że wypełnienie min. 30 godzin zajęciowych w okresie dwóch semestrów pozwala na otrzymanie certyfikatu ukończenia pełnej edycji Szkoły Kreatywności. W jednej całorocznej edycji trzeba wybrać minimum 8 szkolenia.
Zrealizuj minimum 30 godzin szkoleń i zdobądź unikatowy Certyfikat Szkoły Kreatywności.
Jak zdobyć certyfikat? To proste:
- Wybierz interesujące Cię zajęcia – minimum 8 zajęć
- Wypełnij formularz rejestracyjny > FORMULARZ
- Zapisz w kalendarzu terminy wybranych zajęć
- Weź udział w zajęciach
- Korzystaj z udostępnionych materiałów po szkoleniowych
- Zgłoś się po Certyfikat, jeśli uzyskałeś odpowiednią liczbę godzin
Nabór do Szkoły trwa do wyczerpania miejsc. 22 marca 2023 r. odbędą się pierwsze zajęcia V edycji Szkoły. Przygotowaliśmy szkolenia z najlepszymi ekspertkami i ekspertami w swoich dziedzinach. Zapisz się wypełniając formularz rejestracyjny.
Co mówią o nas uczestnicy:
Warsztaty projektowania 3D pokazały mi nowe narzędzia komputerowe, dzięki którym uzyskałam sporo wiedzy, a teraz mogę realizować niektóre projekty w inny sposób. Rzeźbienie 3D to był mega hit!
Agata Wronka, projektantka wnętrz
Dziękuje za fantastyczne szkolenie i niezwykłą porcję szczegółowej wiedzy. Wykład był niesamowity!
Magdalena Makowska, właścicielka agencji reklamowej
Niesamowita piguła wiedzy! Super
Kasia, branża modowa
Serdeczne dziękuję! Szkolenie było niezwykle wartościowe, więcej takich!
Szymon Paluch, branża reklamowa
22.03.2023, g. 10:00-14:00 | Marketing
Influencer Marketing – jak robić dobre kampanie i uniknąć błędów.Wojtek Kardyś, właściciel agencji Good For You
29.03.2023, g. 10:00-14:00 | Marketing
Dlaczego warto stworzyć nową stronę internetową dla swojej marki? Jak stworzyć i prowadzić bloga dla firmy od zera? Aleksander Stempowski i Patryk Błachnio, Fabryka Marketingu
05.04.2023, g. 10:00-14:00 | Marketing
Jak zaplanować i wdrożyć efektywną strategię content-marketingową firmy? Jakub Sito, dziennikarz, Sito Strategy
12.04.2023, g. 10:00-14:00 | Design Thinking
Od pomysłu do projektu. Wypracowywanie rozwiązań metodą Design Thinking. Kamila Czerwińska, trenerka DT; Karolina Olszyńska, trenerka DT
26.04.2023, g.10:00-14:00 | Marketing internetowy/Komunikacja
Nazwa ma znaczenie – jak stworzyć najlepszą nazwę dla swojej marki? Klaudia Rakowska, założycielka Have a Good Name
10.05.2023, g. 10:00-14:00 | Design Thinking
Design Thinking nie gryzie. Na czym polega DT i jak mogę wykorzystać go w pracy. Martyna Tarnawska, digital transformation lead, Socjomania
17.05.2023, g. 10:00-14:00 | Marketing
Dogadani. O współpracy z mediami i wykorzystywaniu ich potencjału. Wkrótce podamy nazwisko wykładowców.
24.05.2023, g. 10:00-14:00 | Marketing
Jak promować produkt/usługę mając mały budżet? Adam Sułkowski, account director, Tears of Joy
31.05.2023, g. 14:00-18:00 | Innowacyjność
Innowacyjne modele biznesowe dla sektora branży kreatywnej. Marcin Łaciak, CEO, Transformative
14.06.2023, g. 10:00-14:00 | Prototypowanie
Programowanie w projektowaniu przestrzennym. Parametryczne modelowanie 3D. Piotrek Pobłocki, edukator, Robisz.to; Maciej Naskręt, edukator, Robisz.to, Fab Lab powered by Orange
PO WAKACJACH WRACAMY Z KOLEJNYMI ZAJĘCIAMI. ZAPISZ SIĘ:
27.09.2023, g. 10:00-14:00 | Marketing
Jak przygotować dobrą prezentację: dla klienta, na konferencję, webinarium. Wkrótce podamy nazwisko wykładowców.
04.10.2022, g. 10:00-14:00 | Innowacyjność
Klientocentryczność start-up’ów. Mapowanie potrzeb i oczekiwań klientów. Monika Synoradzka, CEO, Huge Thing
11.10.2023, g. 10:00-14:00 | Zarządzanie
Dobra komunikacja w czasie pracy asynchronicznej. Nadia Harris, współzałożycielka Remote School, autorka książki “How to tackle hybrid working?”
18.10.2023, g. 10:00-14:00 | Zarządzanie
Odczaruj asertywność i buduj dojrzałe relacje biznesowe. dr Wiktor Tokarski, trener biznesu
25.10.2023, g. 10:00-14:00 | Marketing
Jak kreować wizerunek za pomocą nowoczesnych narzędzi…Czyli jak tworzyć i wyróżnić się na TikToku. Alicia Jakimowicz, content & video specialist, Tears of Joy
08.11.2023, g. 10:00-14:00 | Zarządzanie
Wpadki zdarzają się najlepszym. Zarządzanie kryzysem w mediach/social mediach? Jak nie spanikować i wyjść na prostą. Szymon Grzybczyk, SoMe team leader, Feeders Agency
22.11.2023, g. 10:00-14:00 | Innowacyjność
Komunikowanie i etykieta biznesowa. Jak się odnaleźć w środowisku międzynarodowym. Monika Sasiak, zastępczyni dyrektora, Biuro Współpracy z Zagranicą, Krajowa Izba Gospodarcza
29.11.2023, g. 10:00-14:00 | Marketing
Jak występować przed kamerą? Jak się do tego przygotować? Jakub Sito, dziennikarz, Sito Strategy
06.12.2023, g. 10:00-14:00 | Sieciowanie
Po co mi profile w sieci? Jak stworzyć dobrą wizytówkę i nawiązywać kontakty biznesowe w online? Bartek Ziemiański, head of Social Selling programs, Sharebee
Koncepcja programowa Szkoły została przygotowana przez ekspertów i partnerów Centrum Kreatywności Targowa i Krajowej Izby Gospodarczej.
Partnerzy
Patroni medialni
Zajęcia są bezpłatne i odbywają się w ramach prowadzonych przez KIG działań inkubacyjnych.
Zajęcia są dostępne także dla osób bez zarejestrowanej działalności.