Szkoła Kreatywności

Szkoła Kreatywności – zajęcia w CK Targowa

Szkoła Kreatywności to bezpłatne wykłady, warsztaty i szkolenia dla mikro i małych firm oraz osób pracujących w branżach sektora kreatywnego.

Zasilamy w praktyczną biznesową wiedzę SEKTOR KREATYWNY:

Muzyka / Film i wideo / Sztuka i rynek antyków / Architektura / Reklama /Telewizja i Radio / Rynek Wydawniczy / Projektowanie / Rękodzieło / Sztuki performatywne / Projektowanie mody / Oprogramowanie i usługi komputerowe / interaktywne oprogramowanie rozrywkowe / technologie VR, AR, wizualizacje w czasie rzeczywistym / technologie big data / technologie wspierające medycynę i nauki przyrodnicze

Wejdź na FORMULARZ REJESTRACYJNY i zapisz się!

Szkoła uczy kompetencji niezbędnych do rozwijania biznesu, swojej marki, a także budowania relacji z klientami i pracownikami. Na unikatowy charakter Szkoły składają się zajęcia, dzięki którym branża kreatywna poznaje technologie przenoszące tradycyjne techniki w świat cyfrowy.

  • Potrzebujesz inspiracji i narzędzi, które pomogą Ci zachować świeżość w pracy oraz otwarta głowę w myśleniu o rozwoju firmy?
  • Potrzebujesz wsparcia i najlepszych praktyk?
  • Szukasz progresywnych rozwiązań dla biznesu? Chcesz wyprzedzać konkurencję?
  • Chcesz nawiązać nowe relacje w branży, poznać inwestorów, nawiązać współpracę z klientami?

Szkoła Kreatywności – co otrzymujesz? 

  • minimum 30h bezpłatnych zajęć
  • udział w programie akceleracyjnym Centrum Kreatywności Targowa
  • certyfikat ukończenia Szkoły Kreatywności, wystawiony przez CK targowa oraz Krajową Izbę Gospodarczą
  • dostęp do konsultacji z ekspertami i ekspertkami Krajowej Izby Gospodarczej
  • możliwość wejścia do grona inkubowanych firm w Centrum Kreatywności Targowa
  • pierwszeństwo w wynajęciu biura dla firmy w stawce preferencyjnej w CKT
  • jednorazową promocję Twojej firmy/działalności w kanałach CK Targowa i Krajowej Izby Gospodarczej

Warunkiem udanej rejestracji do programu Szkoły jest zaznaczenie w formularzu zgłoszeniowym wybranych zajęć. Przypominamy, że wypełnienie min. 30 godzin zajęciowych w okresie dwóch semestrów pozwala na otrzymanie certyfikatu ukończenia pełnej edycji Szkoły Kreatywności. W jednej całorocznej edycji trzeba wybrać minimum 8 szkolenia.

Zrealizuj minimum 30 godzin szkoleń i zdobądź unikatowy Certyfikat Szkoły Kreatywności.

Jak zdobyć certyfikat? To proste:

  1. Wybierz interesujące Cię zajęcia – minimum 4 zajęcia w pierwszym półroczu
  2. Wypełnij formularz rejestracyjny > FORMULARZ
  3. Zapisz w kalendarzu terminy wybranych zajęć
  4. Weź udział w zajęciach
  5. Korzystaj z udostępnionych materiałów po szkoleniowych
  6. Zgłoś się po Certyfikat Ukończenia Szkoły Kreatywności, jeśli uzyskałeś odpowiednią liczbę godzin

Nabór do Szkoły trwa do wyczerpania miejsc. 10 kwietnia 2024 r. odbędą się pierwsze zajęcia V edycji Szkoły. Przygotowaliśmy szkolenia z najlepszymi ekspertkami i ekspertami w swoich dziedzinach. Zapisz się wypełniając formularz rejestracyjny.

Co mówią o nas uczestnicy:

Warsztaty projektowania 3D pokazały mi nowe narzędzia komputerowe, dzięki którym uzyskałam sporo wiedzy, a teraz mogę realizować niektóre projekty w inny sposób. Rzeźbienie 3D to był mega hit!

Agata Wronka, projektantka wnętrz

 

Dziękuje za fantastyczne szkolenie i niezwykłą porcję szczegółowej wiedzy. Wykład był niesamowity!

Magdalena Makowska, właścicielka agencji reklamowej

 

Niesamowita piguła wiedzy! Super

Kasia, branża modowa

 

Serdeczne dziękuję! Szkolenie było niezwykle wartościowe, więcej takich!

Szymon Paluch, branża reklamowa

 

ZAJĘCIA NA PIERWSZE PÓŁROCZE 2024:

 

10 kwietnia 13-17:00 Marketing

Influencer marketing bez pitu pitu: dobór, pomiar, narzędzia, optymalizacja

Kamil Bolek, ekspert influencer marketingu

 

17 kwietnia 13:00-17:00 Marketing

Czy kreatywność istnieje w środę o 16:38? Podstawy tworzenia strategii marki i pomysłów kreatywnych. Fakty i mity  o wymyślaniu kreatywnych projektów.

Szymon Grzybczyk, Social Media Team Leader,  Feeders Agency

 

10 maja 10:00-14:00 Marketing

Wszystko jest opowieścią – krótkie wprowadzenie do storytellingu         

dr Michał Chlebowski, dziennikarz, medioznawca, wykładowca SWPS

 

17 maja 10:00-14:00 Digital Marketing

Jak skutecznie podejść i optymalizować kampanie w Social Media

Natalia Masłowska, Senior Media Specialist i  Jakub Sakowski, Senior Performance Marketing Specialist, Fabryka Marketingu

 

22 maja 10:00-14:00 Innowacje

Jak testować innowacyjny pomysł, aby ograniczyć ryzyko „porażki” i zwiększyć szansę sukcesu?

Zuzanna Mikołajczyk, strateg innowacji,  założycielka Know.How.Match, wykładowczyni ALK

 

28 maja 10:00-14:00 Innowacje

Jak zaplanować proces projektowy. O wybranych narzędziach design thinking.

Małgorzata Załuska, projektantka, edukatorka Robisz.to/FabLab

 

12 czerwca, 13:00-17:00 Marketing

Prezunia: Kreatywne sztuczki sprzedawania pomysłów i produktów.

Bartosz Walat, Creative Lead, Tears of Joy

 

18 czerwca, 10:00-14:00 Prototypowanie

Wektoryzuj swoją kreatywność: Warsztaty grafiki wektorowej.

Michał Burza, edukator Stowarzyszenia Robisz.to/Fab Lab

PO WAKACJACH WRACAMY Z KOLEJNYMI ZAJĘCIAMI. STAY TUNED!

 

Koncepcja programowa Szkoły została przygotowana przez ekspertów i partnerów Centrum Kreatywności Targowa i Krajowej Izby Gospodarczej.

Partnerzy

Patroni medialni

Polityka powszechnej dostępności

Zajęcia są bezpłatne i odbywają się w ramach prowadzonych przez KIG działań inkubacyjnych.

Zajęcia są dostępne także dla osób bez zarejestrowanej działalności.