Szkoła Kreatywności – zajęcia w CK Targowa
Szkoła Kreatywności to bezpłatne wykłady, warsztaty i szkolenia dla mikro i małych firm oraz osób pracujących w branżach sektora kreatywnego.
Zasilamy w praktyczną biznesową wiedzę SEKTOR KREATYWNY:
Muzyka / Film i wideo / Sztuka i rynek antyków / Architektura / Reklama /Telewizja i Radio / Rynek Wydawniczy / Projektowanie / Rękodzieło / Sztuki performatywne / Projektowanie mody / Oprogramowanie i usługi komputerowe / interaktywne oprogramowanie rozrywkowe / technologie VR, AR, wizualizacje w czasie rzeczywistym / technologie big data / technologie wspierające medycynę i nauki przyrodnicze
Szkoła uczy kompetencji niezbędnych do rozwijania biznesu, swojej marki, a także budowania relacji z klientami i pracownikami. Na unikatowy charakter Szkoły składają się zajęcia, dzięki którym branża kreatywna poznaje technologie przenoszące tradycyjne techniki w świat cyfrowy.
- Potrzebujesz inspiracji i narzędzi, które pomogą Ci zachować świeżość w pracy oraz otwarta głowę w myśleniu o rozwoju firmy?
- Potrzebujesz wsparcia i najlepszych praktyk?
- Szukasz progresywnych rozwiązań dla biznesu? Chcesz wyprzedzać konkurencję?
- Chcesz nawiązać nowe relacje w branży, poznać inwestorów, nawiązać współpracę z klientami?
Szkoła Kreatywności – co otrzymujesz?
- minimum 30h bezpłatnych zajęć
- udział w programie akceleracyjnym Centrum Kreatywności Targowa
- certyfikat ukończenia Szkoły Kreatywności, wystawiony przez CK targowa oraz Krajową Izbę Gospodarczą
- dostęp do konsultacji z ekspertami i ekspertkami Krajowej Izby Gospodarczej
- możliwość wejścia do grona inkubowanych firm w Centrum Kreatywności Targowa
- pierwszeństwo w wynajęciu biura dla firmy w stawce preferencyjnej w CKT
- jednorazową promocję Twojej firmy/działalności w kanałach CK Targowa i Krajowej Izby Gospodarczej
Warunkiem udanej rejestracji do programu Szkoły jest zaznaczenie w formularzu zgłoszeniowym wybranych zajęć. Przypominamy, że wypełnienie min. 30 godzin zajęciowych w okresie dwóch semestrów pozwala na otrzymanie certyfikatu ukończenia pełnej edycji Szkoły Kreatywności. W jednej całorocznej edycji trzeba wybrać minimum 8 szkolenia.
Zrealizuj minimum 30 godzin szkoleń i zdobądź unikatowy Certyfikat Szkoły Kreatywności.
Jak zdobyć certyfikat? To proste:
- Wybierz interesujące Cię zajęcia – minimum 4 zajęcia w pierwszym półroczu
- Wypełnij formularz rejestracyjny
- Zapisz w kalendarzu terminy wybranych zajęć
- Weź udział w zajęciach
- Korzystaj z udostępnionych materiałów po szkoleniowych
- Zgłoś się po Certyfikat Ukończenia Szkoły Kreatywności, jeśli uzyskałeś odpowiednią liczbę godzin
Nabór do Szkoły trwa do wyczerpania miejsc.
Co mówią o nas uczestnicy:
Warsztaty projektowania 3D pokazały mi nowe narzędzia komputerowe, dzięki którym uzyskałam sporo wiedzy, a teraz mogę realizować niektóre projekty w inny sposób. Rzeźbienie 3D to był mega hit!
Agata Wronka, projektantka wnętrz
Dziękuje za fantastyczne szkolenie i niezwykłą porcję szczegółowej wiedzy. Wykład był niesamowity!
Magdalena Makowska, właścicielka agencji reklamowej
Niesamowita piguła wiedzy! Super
Kasia, branża modowa
Serdeczne dziękuję! Szkolenie było niezwykle wartościowe, więcej takich!
Szymon Paluch, branża reklamowa
W 2024 możecie skorzystać z następujących zajęć:
10 kwietnia Marketing
Influencer marketing bez pitu pitu: dobór, pomiar, narzędzia, optymalizacja
Kamil Bolek, ekspert influencer marketingu
17 kwietnia Marketing
Czy kreatywność istnieje w środę o 16:38? Podstawy tworzenia strategii marki i pomysłów kreatywnych. Fakty i mity o wymyślaniu kreatywnych projektów.
Szymon Grzybczyk, Social Media Team Leader, Feeders Agency
10 maja Marketing
Wszystko jest opowieścią – krótkie wprowadzenie do storytellingu
dr Michał Chlebowski, dziennikarz, medioznawca, wykładowca SWPS
17 maja Digital Marketing
Jak skutecznie podejść i optymalizować kampanie w Social Media
Natalia Masłowska, Senior Media Specialist i Jakub Sakowski, Senior Performance Marketing Specialist, Fabryka Marketingu
22 maja Innowacje
Jak testować innowacyjny pomysł, aby ograniczyć ryzyko „porażki” i zwiększyć szansę sukcesu?
Zuzanna Mikołajczyk, strateg innowacji, założycielka Know.How.Match, wykładowczyni ALK
28 maja Innowacje
Jak zaplanować proces projektowy. O wybranych narzędziach design thinking.
Małgorzata Załuska, projektantka, edukatorka Robisz.to/FabLab
12 czerwca Marketing
Prezunia: Kreatywne sztuczki sprzedawania pomysłów i produktów.
Bartosz Walat, Creative Lead, Tears of Joy
18 czerwca Prototypowanie
Wektoryzuj swoją kreatywność: Warsztaty grafiki wektorowej.
Michał Burza, edukator Stowarzyszenia Robisz.to/Fab Lab
17 września Marketing
Sztuka prezentacji. Czy wszystko musi być opowieścią?
Kamila Kotowska
25 września Zarządzanie
Jak biznesplan może pomóc w rozwoju swojej firmy?
Aneta Kalbarczyk, trenerka biznesu, coach & Krzysztof Łyżwiński, psycholog coach i trener biznesu i rozwoju osobistego
2 października Marketing / Sieciowanie
Profil firmowy na LinkedIn – o czym i jak pisać na company page?
Bartek Ziemiański i Sylwia Chmielewska, Sharebee
9 października Zarządzanie
Skuteczny Feedback – Jak go przyjąć i udzielić?
Aneta Kalbarczyk, trenerka biznesu, coach & Krzysztof Łyżwiński, psycholog coach i trener biznesu i rozwoju osobistego
22 października Digital Marketing / AI
Marcin Kubik – Partner, Head of Growth w Agencji Whites
6 listopada Digital Marketing
Pozycjonowanie w Google. Jak odnieść sukces nie wydając fortuny?
Mateusz Malinowski, SEO Director, Fabryka Marketingu
12 listopada Innowacyjność
Cross border w sklepie internetowym: Twój e-biznes bez granic.
Agnieszka Lipka – Senior New Bussines Manager w AtomStore Gabriela Gil – Marketing & Communications Manager w AtomStore
22 listopada Marketing
Content marketing – strategia wspierająca sprzedaż.
Adrianna Koperwas, Content Manager, Fabryka Marketingu
Koncepcja programowa Szkoły została przygotowana przez ekspertów i partnerów Centrum Kreatywności Targowa i Krajowej Izby Gospodarczej.
Zajęcia są bezpłatne i odbywają się w ramach prowadzonych przez KIG działań inkubacyjnych.
Zajęcia są dostępne także dla osób bez zarejestrowanej działalności.