Szkoła Kreatywności

Szkoła Kreatywności – zajęcia w CK Targowa

Szkoła Kreatywności to bezpłatne wykłady, warsztaty i szkolenia dla mikro i małych firm oraz osób pracujących w branżach sektora kreatywnego.

Zasilamy w praktyczną biznesową wiedzę SEKTOR KREATYWNY:

Muzyka / Film i wideo / Sztuka i rynek antyków / Architektura / Reklama /Telewizja i Radio / Rynek Wydawniczy / Projektowanie / Rękodzieło / Sztuki performatywne / Projektowanie mody / Oprogramowanie i usługi komputerowe / interaktywne oprogramowanie rozrywkowe / technologie VR, AR, wizualizacje w czasie rzeczywistym / technologie big data / technologie wspierające medycynę i nauki przyrodnicze

Szkoła uczy kompetencji niezbędnych do rozwijania biznesu, swojej marki, a także budowania relacji z klientami i pracownikami. Na unikatowy charakter Szkoły składają się zajęcia, dzięki którym branża kreatywna poznaje technologie przenoszące tradycyjne techniki w świat cyfrowy.

  • Potrzebujesz inspiracji i narzędzi, które pomogą Ci zachować świeżość w pracy oraz otwarta głowę w myśleniu o rozwoju firmy?
  • Potrzebujesz wsparcia i najlepszych praktyk?
  • Szukasz progresywnych rozwiązań dla biznesu? Chcesz wyprzedzać konkurencję?
  • Chcesz nawiązać nowe relacje w branży, poznać inwestorów, nawiązać współpracę z klientami?

Szkoła Kreatywności – co otrzymujesz? 

  • minimum 30h bezpłatnych zajęć
  • udział w programie akceleracyjnym Centrum Kreatywności Targowa
  • certyfikat ukończenia Szkoły Kreatywności, wystawiony przez CK targowa oraz Krajową Izbę Gospodarczą
  • dostęp do konsultacji z ekspertami i ekspertkami Krajowej Izby Gospodarczej
  • możliwość wejścia do grona inkubowanych firm w Centrum Kreatywności Targowa
  • pierwszeństwo w wynajęciu biura dla firmy w stawce preferencyjnej w CKT
  • jednorazową promocję Twojej firmy/działalności w kanałach CK Targowa i Krajowej Izby Gospodarczej

Warunkiem udanej rejestracji do programu Szkoły jest zaznaczenie w formularzu zgłoszeniowym wybranych zajęć. Przypominamy, że wypełnienie min. 30 godzin zajęciowych w okresie dwóch semestrów pozwala na otrzymanie certyfikatu ukończenia pełnej edycji Szkoły Kreatywności. W jednej całorocznej edycji trzeba wybrać minimum 8 szkolenia.

Zrealizuj minimum 30 godzin szkoleń i zdobądź unikatowy Certyfikat Szkoły Kreatywności.

Jak zdobyć certyfikat? To proste:

  1. Wybierz interesujące Cię zajęcia – minimum 4 zajęcia w pierwszym półroczu
  2. Wypełnij formularz rejestracyjny
  3. Zapisz w kalendarzu terminy wybranych zajęć
  4. Weź udział w zajęciach
  5. Korzystaj z udostępnionych materiałów po szkoleniowych
  6. Zgłoś się po Certyfikat Ukończenia Szkoły Kreatywności, jeśli uzyskałeś odpowiednią liczbę godzin

Nabór do Szkoły trwa do wyczerpania miejsc.

 

Co mówią o nas uczestnicy:

Warsztaty projektowania 3D pokazały mi nowe narzędzia komputerowe, dzięki którym uzyskałam sporo wiedzy, a teraz mogę realizować niektóre projekty w inny sposób. Rzeźbienie 3D to był mega hit!

Agata Wronka, projektantka wnętrz

 

Dziękuje za fantastyczne szkolenie i niezwykłą porcję szczegółowej wiedzy. Wykład był niesamowity!

Magdalena Makowska, właścicielka agencji reklamowej

 

Niesamowita piguła wiedzy! Super

Kasia, branża modowa

 

Serdeczne dziękuję! Szkolenie było niezwykle wartościowe, więcej takich!

Szymon Paluch, branża reklamowa

 

W 2024 możecie skorzystać z następujących zajęć:

 

10 kwietnia Marketing

Influencer marketing bez pitu pitu: dobór, pomiar, narzędzia, optymalizacja

Kamil Bolek, ekspert influencer marketingu

17 kwietnia Marketing

Czy kreatywność istnieje w środę o 16:38? Podstawy tworzenia strategii marki i pomysłów kreatywnych. Fakty i mity  o wymyślaniu kreatywnych projektów.

Szymon Grzybczyk, Social Media Team Leader,  Feeders Agency

 

10 maja Marketing

Wszystko jest opowieścią – krótkie wprowadzenie do storytellingu         

dr Michał Chlebowski, dziennikarz, medioznawca, wykładowca SWPS

 

17 maja Digital Marketing

Jak skutecznie podejść i optymalizować kampanie w Social Media

Natalia Masłowska, Senior Media Specialist i  Jakub Sakowski, Senior Performance Marketing Specialist, Fabryka Marketingu

 

22 maja Innowacje

Jak testować innowacyjny pomysł, aby ograniczyć ryzyko „porażki” i zwiększyć szansę sukcesu?

Zuzanna Mikołajczyk, strateg innowacji,  założycielka Know.How.Match, wykładowczyni ALK

 

28 maja Innowacje

Jak zaplanować proces projektowy. O wybranych narzędziach design thinking.

Małgorzata Załuska, projektantka, edukatorka Robisz.to/FabLab

 

12 czerwca Marketing

Prezunia: Kreatywne sztuczki sprzedawania pomysłów i produktów.

Bartosz Walat, Creative Lead, Tears of Joy

 

18 czerwca Prototypowanie

Wektoryzuj swoją kreatywność: Warsztaty grafiki wektorowej.

Michał Burza, edukator Stowarzyszenia Robisz.to/Fab Lab

 

17 września Marketing

Sztuka prezentacji. Czy wszystko musi być opowieścią?

Kamila Kotowska

 

25 września Zarządzanie

Jak biznesplan może pomóc w rozwoju swojej firmy?

Aneta Kalbarczyk, trenerka biznesu, coach & Krzysztof Łyżwiński, psycholog coach i trener biznesu i rozwoju osobistego

 

2 października Marketing / Sieciowanie

Profil firmowy na LinkedIn – o czym i jak pisać na company page?

Bartek Ziemiański i Sylwia Chmielewska, Sharebee

 

9 października Zarządzanie

Skuteczny Feedback – Jak go przyjąć i udzielić?

Aneta Kalbarczyk, trenerka biznesu, coach & Krzysztof Łyżwiński, psycholog coach i trener biznesu i rozwoju osobistego

 

22 października Digital Marketing / AI

Generative Engine Optimization (GEO) – jak trafić do konsumenta przez odpowiedzi generowane przez AI w wyszukiwarkach i chatbotach?

Marcin Kubik – Partner, Head of Growth w Agencji Whites

 

6 listopada Digital Marketing

Pozycjonowanie w Google. Jak odnieść sukces nie wydając fortuny?

Mateusz Malinowski, SEO Director, Fabryka Marketingu

 

12 listopada Innowacyjność

Cross border w sklepie internetowym: Twój e-biznes bez granic.

Agnieszka Lipka – Senior New Bussines Manager w AtomStore Gabriela Gil – Marketing & Communications Manager w AtomStore

 

22 listopada Marketing

Content marketing – strategia wspierająca sprzedaż.

Adrianna Koperwas, Content Manager, Fabryka Marketingu

 

Koncepcja programowa Szkoły została przygotowana przez ekspertów i partnerów Centrum Kreatywności Targowa i Krajowej Izby Gospodarczej.

Partnerzy

Patroni medialni

Polityka powszechnej dostępności

Zajęcia są bezpłatne i odbywają się w ramach prowadzonych przez KIG działań inkubacyjnych.

Zajęcia są dostępne także dla osób bez zarejestrowanej działalności.