Poznaj zasady i proces budowania marki. Zadbaj o markę!
Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno – projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
• kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie
• proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach
• przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
1. firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granica prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka
2. firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana
3. firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynka
Kontakt
Bartłomiej Nersewicz
Biuro Współpracy z Zagranicą
t: 22 630 96 86
k: 530 941 083
e: bnersewicz@kig.pl