Szkoła Kreatywności – zajęcia w CK Targowa
Szkoła Kreatywności to bezpłatne wykłady, warsztaty i szkolenia dla mikro i małych firm oraz osób pracujących w branżach sektora kreatywnego.
Zasilamy w praktyczną biznesową wiedzę SEKTOR KREATYWNY:
Muzyka / Film i wideo / Sztuka i rynek antyków / Architektura / Reklama /Telewizja i Radio / Rynek Wydawniczy / Projektowanie / Rękodzieło / Sztuki performatywne / Projektowanie mody / Oprogramowanie i usługi komputerowe / interaktywne oprogramowanie rozrywkowe / technologie VR, AR, wizualizacje w czasie rzeczywistym / technologie big data / technologie wspierające medycynę i nauki przyrodnicze
Szkoła uczy kompetencji niezbędnych do rozwijania biznesu, swojej marki, a także budowania relacji z klientami i pracownikami. Na unikatowy charakter Szkoły składają się zajęcia, dzięki którym branża kreatywna poznaje technologie przenoszące tradycyjne techniki w świat cyfrowy.
- Potrzebujesz inspiracji i narzędzi, które pomogą Ci zachować świeżość w pracy oraz otwarta głowę w myśleniu o rozwoju firmy?
- Potrzebujesz wsparcia i najlepszych praktyk?
- Szukasz progresywnych rozwiązań dla biznesu? Chcesz wyprzedzać konkurencję?
- Chcesz nawiązać nowe relacje w branży, poznać inwestorów, nawiązać współpracę z klientami?
Szkoła Kreatywności – co otrzymujesz?
- minimum 30h bezpłatnych zajęć
- udział w programie akceleracyjnym Centrum Kreatywności Targowa
- certyfikat ukończenia Szkoły Kreatywności, wystawiony przez CK targowa oraz Krajową Izbę Gospodarczą
- dostęp do konsultacji z ekspertami i ekspertkami Krajowej Izby Gospodarczej
- możliwość wejścia do grona inkubowanych firm w Centrum Kreatywności Targowa
- pierwszeństwo w wynajęciu biura dla firmy w stawce preferencyjnej w CKT
- jednorazową promocję Twojej firmy/działalności w kanałach CK Targowa i Krajowej Izby Gospodarczej
Warunkiem udanej rejestracji do programu Szkoły jest zaznaczenie w formularzu zgłoszeniowym wybranych zajęć. Przypominamy, że wypełnienie min. 30 godzin zajęciowych w okresie dwóch semestrów pozwala na otrzymanie certyfikatu ukończenia pełnej edycji Szkoły Kreatywności. W jednej całorocznej edycji trzeba wybrać minimum 8 szkolenia.
Zrealizuj minimum 30 godzin szkoleń i zdobądź unikatowy Certyfikat Szkoły Kreatywności.
Jak zdobyć certyfikat? To proste:
- Wybierz interesujące Cię zajęcia – minimum 4 zajęcia w pierwszym półroczu
- Wypełnij formularz rejestracyjny
- Zapisz w kalendarzu terminy wybranych zajęć
- Weź udział w zajęciach
- Korzystaj z udostępnionych materiałów po szkoleniowych
- Zgłoś się po Certyfikat Ukończenia Szkoły Kreatywności, jeśli uzyskałeś odpowiednią liczbę godzin
Nabór do Szkoły trwa do wyczerpania miejsc.
Co mówią o nas uczestnicy:
Warsztaty projektowania 3D pokazały mi nowe narzędzia komputerowe, dzięki którym uzyskałam sporo wiedzy, a teraz mogę realizować niektóre projekty w inny sposób. Rzeźbienie 3D to był mega hit!
Agata Wronka, projektantka wnętrz
Dziękuje za fantastyczne szkolenie i niezwykłą porcję szczegółowej wiedzy. Wykład był niesamowity!
Magdalena Makowska, właścicielka agencji reklamowej
Niesamowita piguła wiedzy! Super
Kasia, branża modowa
Serdeczne dziękuję! Szkolenie było niezwykle wartościowe, więcej takich!
Szymon Paluch, branża reklamowa
W 2025 możecie skorzystać z następujących zajęć:
1. Twój mistrzowski profil na LinkedIn – 7 maja
Bartek Ziemiański – Ekspert Social Selling i Employee Advocacy na LinkedIn
Sylwia Chmielewska – Marketing Managerka w Sharebee właścicielka brandu „rysuję EVENTY”
Zagadnienia:
- mistrzowski profil na LinkedIn,
- budowanie marki osobistej,
- networking online,
- o czym i jak pisać (tematy i formaty postów),
- algorytm 2025.
ZAREJESTRUJ SIĘ: https://tiny.pl/wjhg0h-8
2. WordPress & SEO: Jak stworzyć i zoptymalizować stronę za darmo? – 12 maja
Dawid Rabczuk, specjalista SEO, Fabryka Marketingu
Podczas szkolenia poznasz:
- podstawowe informacje związane z budową strony na WordPressie – podpowiedź jak zrobić stronę na darmowych szablonach,
- wskazówki związane z optymalizacją strony na WP pod kątem SEO,
- darmowe narzędzia przydatne w analizowaniu wyników serwisu,
- SEO lokalne – zakładanie i optymalizacja wizytówki Google,
- wykorzystanie AI w tworzeniu treści na stronę
ZAREJESTRUJ SIĘ: https://tiny.pl/wqrk8pg3
3. Jak realizować SEO i content w dobie AI, by skutecznie docierać do klientów? – 19 maja
Magdalena Rozmus – Content Business Owner w Agencja Whites
Olga Sadowska – SEO Specialist w Agencja Whites
Zagadnienia:
- wykorzystanie AI w SEO i content marketingu
- personalizacja treści i analiza danych przy pomocy AI
- automatyzacja działań SEO
- nadchodzące zmiany w SEO związane z AI
- połączenie technologii z autentycznością przekazu
ZAREJESTRUJ SIĘ: https://tiny.pl/st50wdp4
4. Szkolenie dla twórców: Prawo autorskie wobec wyzwań związanych z AI – 28 maja
Magdalena Miernik-Grzesiowska – adwokatka, rzecznik patentowy, Lookreatywni Law For Creatives
Sztuczna inteligencja zmienia sposób tworzenia, ochrony i komercjalizacji dzieł — co to oznacza dla twórców?
Podczas szkolenia:
- porozmawiamy o tym, jak prawo autorskie działa (lub nie działa) w kontekście rozwoju sztucznej inteligencji;
- przeanalizujemy przykłady użycia narzędzi generatywnej sztucznej inteligencji;
- wyjaśnimy kwestie praw do wygenerowanych treści, a także prawa twórców, których prace są wykorzystywane do trenowania algorytmów sztucznej inteligencji.
ZAREJESTRUJ SIĘ: https://tiny.pl/9gq31ypz
5. Modelowanie 3D jako klucz do prezentacji pomysłów bez produktu – 4 czerwca
Michał Burza – edukator w Stowarzyszeniu Robisz.to
Modelowanie 3D to niesamowite narzędzie, które zmienia sposób, w jaki tworzymy i projektujemy świat wokół nas. Dzięki niemu możemy przenieść nasze pomysły z wyobraźni na ekran komputera i zobaczyć je w trójwymiarowej formie. To technologia, która znajduje zastosowanie wszędzie – od filmów i gier, przez projektowanie budynków, aż po druk 3D, otwierając przed nami zupełnie nowe możliwości.
Podczas warsztatów poznasz podstawy pracy w programie Fusion 360, jednym z najpopularniejszych narzędzi do modelowania 3D.
- Na początek nauczysz się tworzyć proste szkice i przekształcać je w trójwymiarowe bryły za pomocą podstawowych funkcji wyciągania.
- Następnie przejdziemy do bardziej zaawansowanych narzędzi, które pozwolą na precyzyjne rysowanie i modelowanie skomplikowanych kształtów.
- Dowiesz się również, jak efektywnie korzystać z interfejsu programu oraz jak planować swoje projekty, aby były funkcjonalne i estetyczne.
- Warsztaty zakończą się stworzeniem własnego, prostego projektu 3D, który będzie można wykorzystać jako pierwszy krok w rozwijaniu swoich umiejętności.
ZAREJESTRUJ SIĘ: https://tiny.pl/4nw7-s30
6. Twój szybki start do międzynarodowego e-commerce – 11 czerwca
Michał Kołakowski – manager e-commerce. Członek Zarządu Shumee SA
Poznasz dynamicznie rozwijające się rynki Europy Środkowo-Wschodniej i ich specyfikę dla sprzedaży online:
- Przewodnik po marketplace CEE: Porównanie kluczowych platform sprzedażowych: eMAG, Allegro, Alza i Pigu – jak wybrać najlepszą dla Twojej oferty.
- Szybki start sprzedaży na platformach: Praktyczne kroki i strategie, aby efektywnie wystawić produkty i zacząć sprzedawać na marketplace CEE.
- Logistyka i obsługa klienta w CEE marketplace: Kluczowe aspekty dostawy, płatności i obsługi klienta, aby zbudować zaufanie i lojalność.
- Praktyczne wskazówki i case studies: Inspirujące przykłady sukcesów i sprawdzone metody na zwiększenie sprzedaży na marketplace w Europie Środkowo-Wschodniej.
ZAREJESTRUJ SIĘ: https://tinyurl.com/53pfbjr4
7. Twój szybki start do międzynarodowego e-commerce – 18 czerwca
Marcin Kubik – Partner i Head of Growth w Agencji Whites
Naucz się, jak wyszukiwarki AI rewolucjonizują ścieżkę zakupową na przykładzie ChatGPT.
- Dowiesz się, jak wpływają na decyzje klientów, od wyszukiwania po finalizację zakupu.
- Zrozumiesz, jak dostosować strategie marketingowe do zmieniających się zachowań konsumentów, zwiększyć efektywność działań online i wyprzedzić konkurencję, odpowiadając na potrzeby nowoczesnych klientów.
ZAREJESTRUJ SIĘ: https://tiny.pl/qh_sk4qf
Koncepcja programowa Szkoły została przygotowana przez ekspertów i partnerów Centrum Kreatywności Targowa i Krajowej Izby Gospodarczej.
Zajęcia są bezpłatne i odbywają się w ramach prowadzonych przez KIG działań inkubacyjnych.
Zajęcia są dostępne także dla osób bez zarejestrowanej działalności.