Kreatywność w biznesie – MEETUP #5
Zapraszamy na pierwszy w tym roku meetup adresowany do osób działających lub planujących przedsięwzięcia w sektorze kreatywnym.
Program przygotowaliśmy również z myślą o osobach studiujących lub będących absolwentami warszawskich uczelni artystycznych.
Co zyskujesz biorąc udział:
- Wiedzę od najlepszych ekspertów w zakresie marketingu, połączenia biznesu i sektora kreatywnego
- Poznasz doświadczenia osób z sektora kreatywnego
- Nawiążesz kontakty
10:00-10:10 Powitanie – Ewa Janus-Khouri & Kuba Sito
Ewa Janus-Khouri – Dyrektorka Zarządzająca Centrum Kreatywności Targowa, Krajowa Izba Gospodarcza
Jakub Sito – Dyrektor, TVP S.A. Oddział Warszawa, właściciel Sito Strategy
10:10-10:40 What’s next: 8 najważniejszych trendów technologicznych.
Jowita Michalska – CEO Digital University
Rozwój AI przyspieszył w ciągu ostatniego roku i zasadniczo wiemy już, że generatywna AI zmieni sposób naszej pracy i interakcji na poziomie tak dużym, jak wszystko co widzieliśmy za naszego życia.
- Czym jest sztuczna inteligencja?
- Jakie są jej aktualne możliwości i ograniczenia oraz jaki ma wpływ na zmiany na rynku pracy, w tym procesy automatyzacji?
- Jaki ma i będzie miała w najbliższych latach wpływ na naszą codzienność, na nasze wybory, nasze rodziny i dzieci.
- Jak odnaleźć się w tym gąszczu informacji i opinii i skorzystać jak najbardziej na tym wyścigu. W jaki sposób należy przygotować się na te przemiany jako pracownik i jako pracodawca.
- Jakie są najpopularniejsze narzędzia AI, które mogą nam usprawnić i skrócić czas pracy nawet o 40%.
Jowita Michalska – CEO Digital University, której misją życiową jest wyposażenie Polaków w niezbędne kompetencje cyfrowe. Dlatego założyła organizację, która współpracuje z wiodącymi amerykańskimi uczelniami, takimi jak MIT, Harvard Business School i Stanford, aby zapewnić edukację w zakresie nowych technologii.
Jest polską ambasadorką Singularity Group, najważniejszego think tanku edukacyjnego w Dolinie Krzemowej. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie biznesowe, pracując na kluczowych stanowiskach m.in. w Polkomtelu, PGE i Deloitte. Za swoją działalność edukacyjną otrzymała wiele nagród i wyróżnień, m.in. Digital Shapers, przyznawane za znaczący wkład w rozwój gospodarki cyfrowej w Polsce. W zeszłym roku magazyn „Forbes Women” uznał ją za jedną ze 100 najwybitniejszych kobiet biznesu, a Komisja Europejska mianowała ją Cyfrową Ambasadorką UE.
SESJA Q&A
10:50-11:20 Bądź kreatywny… łatwo powiedzieć
Tomasz Bartnik – Partner w pracowni koncepcyjnej One Eleven
O tym jak być twórczym, odkrywczym czy innowacyjnym można przeczytać niemal wszędzie, a już na pewno nauczyć się na błyskawicznym, weekendowym kursie z YouTube czy TIK TOKa. O tym jakie stosować techniki inspiracyjne, metody facylitacyjne i inne kreatywne “czary mary” też. Kłopot w tym, że z tym jest trochę jak z grą na trąbce. To, że wiemy, że “się dmucha i są 3 przyciski” nie znaczy, że umiemy grać. Z “wymyślaniem” jest podobnie. Jest wymagające, męczące, wymaga praktyki i ciągłego uczenia się. No i odkąd ruszyło pospolite straszenie smokiem AI niewiele pozostaje miejsc, w którym ludzkie myślenie i kreatywność będzie wyjątkowa…przynajmniej tak nam się teraz wydaje.
Tomasz Bartnik – Partner w pracowni koncepcyjnej One Eleven. Zajmuje się strategiami marketingowymi i innowacjami.
Wcześniej był Chief Strategic Officerem i Vice Prezesem Grupy Saatchi & Saatchi w Polsce oraz działał w strukturach globalnych w EMEA. Poza projektami komercyjnymi, aktywnie działa na rzecz branży marketingowej i angażuje się w projekty społeczne. Wielokrotny juror i laureat Effie, obecnie członek Komitetu Organizacyjnego Effie i Członek Rady Edukacyjnej SAR. Uczy i wykłada. Jak o sobie mówi „jedyną stałą w jego życiu jest ciągła szybka zmiana, za którą ledwo nadąża”
SESJA Q&A
11:30 – 12:00 PRZERWA KAWOWA I NETWORKING
12:00-12:30 Warsaw Creative Slam – ogłoszenie zasad, najważniejsze wskazówki od Jury
Ewa Janus-Khouri – Dyrektorka Zarządzająca Centrum Kreatywności Targowa, Krajowa Izba Gospodarcza
Agnieszka Cichocka – COO, Bangkt
12:30-13:00 Jak sprzedawać siebie i swoje usługi?
Greg Albrecht – mentor biznesowy, założyciel Albrecht&Partners
Jak najlepiej wydobyć, zaprezentować i sprzedać swój talent? Spójrz na świat oczami klienta, popraw swój sposób komunikacji i wzmocnij swoją pozycję na rynku. Skup się na tym czego nie robić i wprowadź kilka zasad, które pomogą Ci zbudować długoterminowe bezpieczeństwo w karierze.
Greg Albrecht – mentor biznesowy, założyciel Albrecht&Partners, coach dla prezesów i właścicieli firm, międzynarodowy mentor Google for Startups, a także przedsiębiorca i inwestor.Od ponad 20 lat wspiera zarządy i przedsiębiorców w podejmowaniu kluczowych decyzji i poprawie efektywności biznesu.Inspiruje dziesiątki tysięcy ludzi poprzez swój podcast „Greg Albrecht Podcast”, w którym prowadzi rozmowy z liderami firm i dzieli się wiedzą na temat rozwoju biznesu.
SESJA Q&A
13:10 – 13:40 AI w służbie autentyczności. Absurd czy realne wsparcie
Karol Stróż – COO i współzałożyciel Sharebee
Czy sztuczna inteligencja oznacza morderstwo autentyczności? Co uznajemy za autentyczne, kiedy „kupujemy” produkt, a kiedy historię, która za nim stoi? Dlaczego budowanie marki osobistej będzie kluczowe właśnie w erze AI i jak technologia może Ci w tym pomóc?
Karol Stróż – COO i współzałożyciel Sharebee. Aplikacji do prowadzenia programów ambasadorskich, które rewolucjonizują komunikację firm z odbiorcami. Z doświadczenia i zamiłowania marketer, dziś odpowiada za rozwój produktu i operacje. Nadgorliwy fan nowych narzędzi i technologii.
SESJA Q & A
13:50-14:00 Podsumowanie Ewa Janus-Khouri & Kuba Sito
ZAREJESTRUJ SIĘ! UDZIAŁ BEZPŁATNY
Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji zgłoszeń.
Wydarzenie jest organizowane we współpracy z UM st. Warszawy, partnerami są: Krajowa Izba Gospodarcza, Sito Strategy, Digital University, Sharebee
Zajęcia są bezpłatne i odbywają się w ramach prowadzonych przez KIG działań inkubacyjnych.
Zajęcia są dostępne także dla osób bez zarejestrowanej działalności.