7#MEETUP KREATYWNOŚĆ W BIZNESIE 19 marca 2025 r.

7#MEETUP KREATYWNOŚĆ W BIZNESIE

Już za 19 marca wracamy z Waszym ulubionym wydarzeniem stacjonarnym.

10:00 – 10:10 POWITANIE

10:10 – 10:20 Prezentacja nowej edycji Warsaw Creative Slam

Ewa Janus-Khouri

10:20 – 10:45  AI Dreams, Fears & Reality: Między nadzieją a niepokojem

Krystyna Jarek, Booster Innovation

  • Marketing w 2025 roku to świat pełen napięć. Jesteśmy w świecie „pomiędzy” – między rzeczywistością a wirtualnością, człowiekiem a maszyną, kreatywnością a algorytmem, personalizacją a inkluzywnością. AI nie tylko automatyzuje procesy, ale wpływa na nasze wybory, wartości i sposób komunikacji. Czy stoimy u progu nowej ery kreatywności, czy raczej wkraczamy w świat, gdzie algorytmy przejmują kontrolę? Podczas tej prelekcji przyjrzymy się mega trendom z Martech Trendbook 2025 i odkryjemy, jak AI staje się kluczowym graczem w marketingu przyszłości. Zainspiruj się przykładami, które już teraz zmieniają branżę!

10:45 – 10:50 Q&A

10:50 – 11:15 AI a prawo autorskie: kto jest twórcą w erze algorytmów?

Maciej Janik, ZAiKS

  • Jak prawo autorskie radzi sobie z dziełami generowanymi przez sztuczną inteligencję. Czy AI może być uznana za twórcę? Jakie prawa przysługują programistom, użytkownikom i artystom korzystającym z narzędzi AI?
  • Prezentacja odpowie na pytania:
  • Czy generatywne AI tworzy „dzieła” w rozumieniu prawa autorskiego?
  • Jakie wyzwania stoją przed organizacjami zbiorowego zarządzania?
  • Czy prawo powinno ewoluować, by dostosować się do nowych technologii?

11:15 -11:20 Q & A

11:20 -11:50 PRZERWA / NETWORKING

11:50 -12:40 PANEL DYSKUSYNY: Kreatywne użycie AI w praktyce. Pierwsze doświadczenia i wnioski

PANELISTKI I PANELIŚCI:

David Sypniewski, Head of AI Open Lab at Uniwersytet SWPS (moderator)

Małgorzata Majcher, Chief Strategy & Innovation Officer, DDB

Kobas Laksa, Senior Art Director, SKY ENGINE AI

Matt Szymanowski, Film Director, Founder of PLTO

  • Jak technologia wpływa na kreatywność? Czy nas rozszerza czy zwija?
  • Jakie dzieła powstałe we współpracy z AI nas poruszają i dlaczego?
  • Jak wdrażać AI w praktyce? Doświadczenia i dobre praktyki.
  • Jaka jest przyszłość branży w kontekście AI? Rewolucja trwa już od kilku lat, czas na wnioski.

12:40 -12:45 Q & A

12:45 – 13:15 ChatGPT – jak stać się widocznym i sprzedawać więcej w wyszukiwarce AI-first? 

Marcin Kubik, Partner i Head of Growth, agencja Whites

  • Jak wyszukiwarki AI rewolucjonizują ścieżkę zakupową.
  • Jak narzędzia oparte o GenAI takie jak ChatGPT Search wpływają na decyzje klientów, od wyszukiwania po finalizację zakupu.
  • Jak dostosować strategie marketingowe do zmieniających się zachowań konsumentów, zwiększyć efektywność działań online i wyprzedzić konkurencję, odpowiadając na potrzeby nowoczesnych klientów.

13:15 -13:20 Q & A

13:20 – 13:50  Higiena współpracy z AI- praktyczny przewodnik rozwoju kreatywności, myślenia i produktywności dzięki sztucznej inteligencji

Filip Dębowski, technohumanista

  • To będzie dynamiczny przegląd rozwiązań i zastosowań AI, które pomogą Wam lepiej i bardziej odpowiedzialnie rozwijać się oraz pracować dzięki sztucznej inteligencji.
  • 10 praktycznych zasad higienicznej współpracy z AI.
  • Jak stosować AI do wzmacniania procesów twórczych?
  • AI jako sparing partner myślenia krytycznego. Podważanie poglądów, przekonań i opinii dzięki sztucznej inteligencji (debaty oksfordzkie, dialog sokratejski i więcej).
  • Niesztuczne emocje w erze sztucznej inteligencji, czyli kto kogo trenuje?

13:50 – 13:55 Q&A

13:55 – 14:00 Podsumowanie i zakończenie wydarzenia

Serdecznie zapraszamy do rejestracji: MEETUP#7 REJESTRACJA

#CKT #cktargowa #meetup #biznes #bizneskreatywny #kreatywnoscwbiznesie #AI #marketing #innowacje

Partnerzy

Polityka powszechnej dostępności

Zajęcia są bezpłatne i odbywają się w ramach prowadzonych przez KIG działań inkubacyjnych.

Zajęcia są dostępne także dla osób bez zarejestrowanej działalności.