Sprzedaż online w Europie Środkowo-Wschodniej? Praktyczne rozwiązania w ramach Szkoły Kreatywności

Szukasz skutecznego wejścia na zagraniczne rynki e-commerce?

11 czerwca w ramach Szkoły Kreatywności odbyło się szkolenie poprowadzone przez Michała Kołakowskiego, eksperta i członka zarządu Super Merchant, dało uczestnikom konkretne narzędzia i wiedzę do rozpoczęcia sprzedaży w regionie CEE. Porównano największe platformy, takie jak Allegro, eMAG, Alza i Pigu, pokazując, która z nich najlepiej odpowiada różnym modelom biznesowym.

Prowadzący opowiedział o zagadnieniu Marketplace – czym jest i dla kogo, o lokalnych liderach, o tym czy warto, a może czy nie warto sprzedawać w ten sposób i dlaczego? Czy to forma sprzedaży dla każdego? Czy wszystkie produkty są odpowiednie do takiej sprzedaży?

„Targowisko, rynek, galeria handlowa – to hasła, do których można porównać marketplace – to przeniesienie rynku do internetu.” – mówi prowadzący.

Od strategii po praktykę – wszystko, czego potrzebujesz, by zacząć sprzedawać.

Uczestnicy otrzymali klarowne wskazówki, jak krok po kroku wystartować na marketplace’ach, zadbać o logistykę i obsługę klienta oraz zwiększyć sprzedaż dzięki sprawdzonym metodom. Dzięki konkretnym przykładom i case studies, wiedza ze szkolenia od razu przekłada się na działanie.

Michał Kołakowski na koniec szkolenia opowiedział o tym, czym zajmuje się firma Super Merchant i jak może pomóc zainteresowanym.