Market Validation Sprint: pierwsze kroki do zrozumienia klienta już 3 września

3 września wracamy ze Szkołą Kreatywności.

Pierwszym prelegentem będzie Jarosław Chojecki – osoba, która wie jak połączyć wizję z rynkiem.

Temat szkolenia to Market Validation Sprint: pierwsze kroki do zrozumienia klienta.

03.09.2025
Online | Bezpłatnie | godz. 10:00–14:00
Zarejestruj się: https://tiny.pl/6z0958x3

Wielu przedsiębiorców zaczyna od pomysłu, ale dopiero dogłębne zrozumienie potrzeb odbiorców decyduje o sukcesie lub porażce projektu. Właśnie temu poświęcone będzie szkolenie.

Podczas szkolenia nauczysz się:

  •  jak rozróżniać dane od przypuszczeń,
  •  jak wykorzystać AI w desk-research,
  •  czym jest Problem-Solution Fit,
  •  jak stosować segmentację przez negację,
  •  jak tworzyć mapę alternatyw JTBD + Value Gap,
  •  jak przygotować wywiad z klientem i prowadzić go w sposób, który daje realne odpowiedzi.

To praktyczne narzędzia, które pomogą Ci unikać błędów kosztujących czas i pieniądze oraz szybciej dopasować ofertę do rynku.

Jarosław Chojecki od ponad 15 lat zajmuje się analizą potrzeb klientów i badaniem wielkości rynku. Od 8 lat wspiera startupy, prowadząc projekty inkubacyjne i akceleracyjne oraz mentoring – także na arenie międzynarodowej.
Przez 12 lat prowadził własną firmę, później współpracował m.in. z Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii PW oraz Polskim Funduszem Rozwoju. Dziś współtworzy Centrum Innowacji Uniwersytetu WSB Merito, gdzie koncentruje się na komercjalizacji innowacji i projektowaniu skutecznego wsparcia dla startupów.

Jego specjalizacje to m.in.:
🔹 analiza rynku i customer development,
🔹 lean startup i Business Model Canvas,
🔹 procesy komercjalizacji i budowanie relacji z partnerami.

Łączy praktyczne doświadczenie biznesowe z wiedzą teoretyczną, dzięki czemu potrafi wskazać startupom realną drogę do rozwoju i skutecznego wejścia na rynek.

Zapraszamy do rejestracji: https://tiny.pl/6z0958x3