Coraz więcej użytkowników internetu korzysta z YouTube i TikToka nie tylko jako z platform społecznościowych, lecz także jako wyszukiwarek. Zjawisko to, określane mianem social search, zmienia sposób, w jaki odbiorcy poszukują informacji i inspiracji w sieci.
W ramach zajęć Szkoły Kreatywności uczestnicy poznają:
najnowsze dane dotyczące trendu social search w Polsce,
metody analizy tego, czego użytkownicy faktycznie poszukują w mediach społecznościowych,
zasady Video SEO i sposoby optymalizacji treści wideo,
strategie łączenia contentu i marketingu z Video SEO w celu zwiększenia zasięgu i zaangażowania.
Szkolenie obejmuje zarówno wiedzę teoretyczną, jak i praktyczne narzędzia, które pozwolą skuteczniej wykorzystywać potencjał mediów społecznościowych.
Prowadzący: Kamil Bolek, Business Development Director w agencji Tears of Joy, ekspert w obszarze influencer marketingu i YouTube.
Data: 10 września
Forma: online | Udział bezpłatny | Godz. 10:00–14:00
Zapisy: https://tiny.pl/pbwm_p6k
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu własnego Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych: Rozwój Sektorów Kreatywnych.