Social search & Video SEO – czyli jak dane zmieniają kreatywność! – już w środę kolejne zajęcia #SzkołaKreatywności

Coraz więcej użytkowników internetu korzysta z YouTube i TikToka nie tylko jako z platform społecznościowych, lecz także jako wyszukiwarek. Zjawisko to, określane mianem social search, zmienia sposób, w jaki odbiorcy poszukują informacji i inspiracji w sieci.

W ramach zajęć Szkoły Kreatywności uczestnicy poznają:

  • najnowsze dane dotyczące trendu social search w Polsce,

  • metody analizy tego, czego użytkownicy faktycznie poszukują w mediach społecznościowych,

  • zasady Video SEO i sposoby optymalizacji treści wideo,

  • strategie łączenia contentu i marketingu z Video SEO w celu zwiększenia zasięgu i zaangażowania.

Szkolenie obejmuje zarówno wiedzę teoretyczną, jak i praktyczne narzędzia, które pozwolą skuteczniej wykorzystywać potencjał mediów społecznościowych.

Prowadzący: Kamil Bolek, Business Development Director w agencji Tears of Joy, ekspert w obszarze influencer marketingu i YouTube.

Data: 10 września
Forma: online | Udział bezpłatny | Godz. 10:00–14:00
Zapisy: https://tiny.pl/pbwm_p6k

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu własnego Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych: Rozwój Sektorów Kreatywnych.