Kamera, marka, akcja! Ostatnie szkolenie Szkoły Kreatywności w tym rou

Kamera, marka, akcja! – kiedy rozmowa staje się inspiracją

Czasem najlepsze rzeczy powstają wtedy, gdy trzeba improwizować. Tak właśnie było podczas szkolenia „Kamera, marka, akcja! Czyli jak wykorzystać wideo do zbudowania silnej obecności online”, które odbyło się (w formie online) 20 października w Centrum Kreatywności Targowa.

Ekspertką i prowadzącą była Marcelina Kapral, Senior Video Producer w agencji Tears of Joy, która na co dzień pracuje z markami tworząc wideo przyciągające uwagę, emocje i sprzedaż. Szkolenie miało rozpocząć się klasyczną prezentacją – jednak globalna awaria platformy, na której utworzona była prezentacja, zmieniła jego bieg.

Zamiast czekać, aż technologia wróci do działania, Ewa Janus-Khouri, Dyrektorka Centrum Kreatywności Targowa, zaprosiła Marcelinę do rozmowy. W szczerej, pełnej energii wymianie myśli uczestnicy usłyszeli nie tylko o narzędziach i schematach skutecznych filmów, ale też o kulisach pracy z klientami i o tym, jak autentyczność buduje zasięgi lepiej niż najlepszy montaż.

Po rozwiązaniu problemów technicznych szkolenie wróciło na pierwotne tory — w drugiej części Marcelina Kapral poprowadziła już swoją prezentację, pokazując konkretne przykłady i techniki tworzenia filmów, które działają zarówno w przypadku marek osobistych, jak i firmowych.

Całość okazała się inspirującą lekcją nie tylko o sile wideo, ale też o elastyczności, kreatywności i gotowości do działania mimo niespodziewanych wyzwań – bo czasem to właśnie spontaniczna rozmowa potrafi przekazać więcej niż najlepiej przygotowany slajd.