Kreatywność to inwestycja – szczególnie wtedy, gdy niesie za sobą realną wartość.
W raporcie „Kreatywność w biznesie” zwracamy uwagę na fundamentalną sprawę: Innowacja to więcej niż błyskotliwy pomysł.
Nie każda kreatywność to innowacja. Nie każda twórczość zmienia coś na lepsze. Dlatego od kreatywności powinniśmy wymagać więcej.
W gospodarce, gdzie liczy się efekt, kreatywność musi prowadzić do konkretnych rozwiązań. Inaczej zostaje tylko pustą formą.
„Jednym z głównych wyzwań sektora kreatywnego jest niski poziom znajomości i wykorzystania formalnych procesów innowacji. Twórcy często koncentrują się na aspekcie kreatywnym, tworząc nowe idee i koncepcje, lecz nie zawsze są w stanie skutecznie przekształcić je w praktyczne
i komercyjnie opłacalne produkty lub usługi. Brak wiedzy na temat zarządzania innowacjami oraz narzędzi i metod, które mogłyby wspierać proces twórczy, prowadzi do sytuacji, w której wiele obiecujących projektów nie osiąga pełnego potencjału.” – pisze Zuzanna Mikołajczyk w raporcie.
Chcesz wiedzieć więcej?
Link do raportu: https://cktargowa.pl/raport-kreatywnosc-w-biznesie/