Już 27 listopada w godzinach 10:00-14:00 odbędzie się 6. Meetup Kreatywność w Biznesie w Centrum Kreatywności Targowa.
Wprowadzeniem w świat sztucznej inteligencji, nowych kompetencji będzie dyskusja panelowa pt.: NIE MA ROZWOJU BIZNESU BEZ INNOWACJI I KREATYWNOŚCI
Głos zabiorą współtwórcy Raportu Kreatywność w biznesie. Przyszłość sektora kreatywnego w Polsce: Ewa Janus-Khouri (CKT-KIG), Olgierd Cygan (Filmeteractive, Future.Company), Maciej W. Hofman (Doradca ds. Polityki UE w European Cultural Foundation) i Jakub Sito (TVP, Sito Strategy) i Grzegorz Rzeźnik (Uniwersytet SWPS)
Podczas konferencji wystąpią m.in.:
Łukasz Kępiński, CEO Tears of Joy: Czy sztuczna inteligencja rzeczywiście zastąpi twórców?
Pytanie stare jak… AI! Na prelekcji Łukasz opowie, jak sztuczna inteligencja zmienia zasady gry w branży kreatywnej i co to oznacza dla twórców internetowych. Dowiecie się również, czy AI zalewa rynek masową, powtarzalną treścią i co jest kluczem do sukcesu w social mediach. Czy mamy bać się algorytmów, czy może warto je traktować jak narzędzia, które pomagają rozwijać kreatywność i budować lepsze relacje z odbiorcami.
Kama Kotowska: Weź się odzywAI! O public speaking wspieranym sztuczną inteligencją.
W czasach, w których wielu bije na alarm, że „AI zabierze nam prace” jest wciąż przynajmniej jedna umiejętność, która nas wyróżnia – mówienie do innych. Ale to też nie jest tak, że public speaking nie może zyskać na pomocy sztucznej inteligencji. Kiedy ona pomaga, a kiedy przeszkadza?
Marcin Kubik, Partner, Head of Growth, Agencja Whites: Jak wyszukiwarki AI zmieniają sposób, w jaki klienci poznają marki i produkty
Dowiedz się, jak rozwiązania takie jak ChatGPT (SearchGPT), Google Gemini, Perplexity czy AI Overview już dziś zmieniają zachowania zakupowe konsumentów. Odkryj, jak strategia Generative Engine Optimization (GEO) pozwala dotrzeć do konsumentów poprzez odpowiedzi generowane przez wyszukiwarki AI. Przygotuj się na zmiany!
Maciej Sadowski, CEO StartupHub:Innowacja obok kreatywności napędza biznes – jak ją wykorzystać w procesie budowania pozycji na rynku?
Kreatywność ma dobrą prasę – podobno bez niej nie da się wyróżnić na tle konkurencji. Ale czy bycie wyłącznie osobą „kreatywną” wystarczy dziś do zbudowania stałej przewagi? W tym wystąpieniu Maciek Sadowski podpowie, jak nie tylko nadążać za zmianami, ale wręcz je wyprzedzać. Gotowi na solidną dawkę inspiracji z samego środka ekosystemu innowacji? To zapraszamy do dyskusji o zachodnich standardach budowania wartości spółki nie tylko na kreatywności, ale i także na nowych technologiach.
W trakcie wydarzenia uczestnicy poznają laureatów tegorocznej edycji programu WARSAW CREATIVE SLAM.
Rejestracja bezpłatna: https://evenea.pl/pl/wydarzenie/kreatywnoscwbiznesie6
Partnerami wydarzenia są:
Program Warsaw Creative Slam realizowany jest we współpracy z Biurem Kultury Um. St. Warszawy