Market Validation Sprint – szkolenie z Jarosławem Chojeckim #SzkołaKreatywności

Market Validation Sprint – podsumowanie szkolenia z Jarosławem Chojeckim

3 września odbyło się inauguracyjne powakacyjne szkolenie w ramach Szkoły Kreatywności. Webinar oficjalnie otwarty został przez Dyrektorkę Zarządzającą Centrum Kreatywności Targowa, Ewę Janus – Khouri. Szkolenie poprowadził Jarosław Chojecki – ekspert w zakresie analizy rynku, customer development oraz komercjalizacji innowacji; współtwórca Centrum Innowacji Uniwersytetu WSB Merito.

W szkoleniu online wzięło udział aktywnie ponad 100 uczestników. Tematem przewodnim było Market Validation Sprint: pierwsze kroki do zrozumienia klienta.

Podczas wydarzenia uczestnicy poznali praktyczne narzędzia, które pozwalają lepiej rozróżniać dane od przypuszczeń, wykorzystywać sztuczną inteligencję w procesie desk-research, stosować segmentację przez negację czy przygotowywać i prowadzić wywiady z klientami w sposób umożliwiający uzyskanie rzeczywistych, wartościowych informacji.

Jarosław Chojecki, od wielu lat pracujący ze startupami i przedsiębiorcami, podzielił się również licznymi przykładami z własnego doświadczenia. Dzięki temu szkolenie miało nie tylko wymiar merytoryczny, ale także praktyczny – ukazując, jak teoria przekłada się na realne wyzwania rynkowe.

Spotkanie pokazało, że zrozumienie potrzeb klienta stanowi kluczowy element decydujący o sukcesie lub niepowodzeniu projektu.