SEO, a dotarcie do odbiorców w dobie AI

Jak realizować SEO i content w dobie AI?

19 maja odbyło się szkolenie prowadzone przez Magdalenę Rozmus (Content Business Owner, Agencja Whites) oraz Olgę Sadowską (SEO Specialist, Agencja Whites). Spotkanie koncentrowało się na praktycznych aspektach wdrażania sztucznej inteligencji w działania związane z SEO i contentem.
– „Nawet najlepszy content nie zadziała, jeśli nie trafia tam, gdzie dziś zaczyna się ścieżka zakupowa” – tym hasłem Agencja Whites zachęciła do wzięcia udziału w szkoleniu podkreślając rolę precyzyjnej dystrybucji treści i obecności w kanałach, gdzie faktycznie zaczyna się decyzja zakupowa.

AI zmienia zasady gry w marketingu

Szkolenie przyciągnęło pasjonatów marketingu cyfrowego, co widać było po zaangażowaniu na chacie. Uczestnicy dowiedzieli się, jak skutecznie wykorzystywać AI do analizy danych, automatyzacji procesów SEO oraz tworzenia spersonalizowanych treści. Ekspertki z Agencji Whites podkreśliły znaczenie technologii w zwiększaniu efektywności działań marketingowych.

Co widzi AI i jak to wykorzystać w strategii?

Podczas szkolenia poruszony został również temat, jak treści (zarówno te na wewnętrznych serwisach, jak i zewnętrznych) wpływają na działanie AI. Uczestnicy mogli posłuchać również o znaczeniu social mediów jako źródła informacji dla modeli takich jak ChatGPT oraz o różnicach w skutecznych strategiach contentowych dla B2C i B2B – wszystko na konkretnych, realnych przykładach.

Nowe wyzwania, nowe możliwości

-„Potrzebujemy nowego podejścia” – zauważyły prowadzące, podkreślając jak ważny jest rozwój AI w kontekście skuteczności i dotarcia do odbiorcy. Zachowania użytkowników się zmieniają, algorytmy oceniają już nie tylko pojedyncze frazy, a całościowe doświadczenie użytkownika, a strategia SEO wymaga integracji z contentem i analityką – to tylko kilka wniosków, które uczestnicy mogli wyciągnać ze szkolenia.

Ekspertki mówiły również o tym, jak ważne jest zauważenie nowych możliwości i wprowadzenie zmian w kontekście marki. Śledząc aktualne trendy, Twoje treści muszą być bardziej naturalne i konwersacyjne, warto budować eksperckość, by Google cytowało Twoją stronę w AIO, ale też warto zadbać o to, aby Twoja marka już teraz weszła do ekosystemu AI, dzięki czemu zostanie „zapamiętana” jako źródło.

Więcej o Szkole Kreatywności: Szkoła Kreatywności – CK Targowa

Zarejestruj się na kolejne szkolenie: https://tiny.pl/st50wdp4