Program skrojony specjalnie z myślą o sektorze kreatywnym wyposaża w wiedzę i umiejętności niezbędne w prowadzeniu biznesu i projektów z sukcesem. Program opracowują eksperci Krajowej Izby Gospodarczej, a wykładowcami są najlepsi eksperci w swoich dziedzinach. Na unikatowy charakter Szkoły składają się zajęcia, dzięki którym branża kreatywna poznaje technologie przenoszące tradycyjne techniki w świat cyfrowy.
ZAREJESTRUJ SIĘ NA ZAJĘCIA > FORMULARZ (zostanie uruchomiony wraz z publikacją zajęć na 2H 2024)
W tej edycji obszary, na których się skupiamy to:
Marketing, w tym współpraca z mediami i influencerami. W ramach szkoleń pokażemy jak kontaktować się z dziennikarzami, czego oczekują redakcje. Przedstawimy najważniejsze elementy przygotowania się do wystąpień przed kamerą oraz tworzenia prezentacji, które zachwycą odbiorców. Nie zabraknie także zajęć związanych z budową stron www i działań SEO czy w social mediach
Innowacyjność to nie tylko technologie IT. Podczas zajęć opowiemy Wam jak wiele różnych modeli biznesowych istnieje i jak wybrać najwłaściwszy. Dowiecie się jak i skąd zdobywać wiedzę o klientach, jak dokonywać wyboru na których się koncentrować i jak wokół tego budować dla nich najlepszą ofertę.
Design Thinking to skuteczna metoda wypracowywania rozwiązań niezależnie od obszaru działania firmy. W tej edycji pomożemy Wam poznać podstawy DT i nauczymy jak dobrze przygotować się do pracy z tą metodą.
Szkoła Kreatywności – co otrzymujesz?
- minimum 30h bezpłatnych zajęć
- udział w programie akceleracyjnym Centrum Kreatywności Targowa
- certyfikat ukończenia Szkoły Kreatywności, wystawiony przez CK targowa oraz Krajową Izbę Gospodarczą
- dostęp do konsultacji z ekspertami i ekspertkami Krajowej Izby Gospodarczej
- możliwość wejścia do grona inkubowanych firm w Centrum Kreatywności Targowa
- pierwszeństwo w wynajęciu biura dla firmy w stawce preferencyjnej w CKT
- jednorazową promocję Twojej firmy/działalności w kanałach CK Targowa i Krajowej Izby Gospodarczej
Warunkiem udanej rejestracji do programu Szkoły jest zaznaczenie w formularzu zgłoszeniowym wybranych zajęć. Przypominamy, że wypełnienie min. 30 godzin zajęciowych w okresie dwóch semestrów pozwala na otrzymanie certyfikatu ukończenia pełnej edycji Szkoły Kreatywności. W jednej całorocznej edycji trzeba wybrać minimum 8 szkolenia.
Zrealizuj minimum 30 godzin szkoleń i zdobądź unikatowy Certyfikat Szkoły Kreatywności.
Jak zdobyć certyfikat? To proste:
- Wybierz interesujące Cię zajęcia – minimum 4 zajęcia w pierwszym półroczu 2024
- Wypełnij formularz rejestracyjny
- Zapisz w kalendarzu terminy wybranych zajęć
- Weź udział w zajęciach
- Korzystaj z udostępnionych materiałów po szkoleniowych
- Zgłoś się po Certyfikat, jeśli uzyskałeś odpowiednią liczbę godzin
Szkoła Kreatywności to bezpłatne wykłady, warsztaty i szkolenia dla mikro i małych firm oraz osób pracujących w branżach sektora kreatywnego.
Zasilamy w praktyczną biznesową wiedzę SEKTOR KREATYWNY:
Muzyka / Film i wideo / Sztuka i rynek antyków / Architektura / Reklama /Telewizja i Radio / Rynek Wydawniczy / Projektowanie / Rękodzieło / Sztuki performatywne / Projektowanie mody / Oprogramowanie i usługi komputerowe / interaktywne oprogramowanie rozrywkowe / technologie VR, AR, wizualizacje w czasie rzeczywistym / technologie big data / technologie wspierające medycynę i nauki przyrodnicze
Wejdź na FORMULARZ REJESTRACYJNY i zapisz się!
Szkoła uczy kompetencji niezbędnych do rozwijania biznesu, swojej marki, a także budowania relacji z klientami i pracownikami. Na unikatowy charakter Szkoły składają się zajęcia, dzięki którym branża kreatywna poznaje technologie przenoszące tradycyjne techniki w świat cyfrowy.
- Potrzebujesz inspiracji i narzędzi, które pomogą Ci zachować świeżość w pracy oraz otwarta głowę w myśleniu o rozwoju firmy?
- Potrzebujesz wsparcia i najlepszych praktyk?
- Szukasz progresywnych rozwiązań dla biznesu? Chcesz wyprzedzać konkurencję?
- Chcesz nawiązać nowe relacje w branży, poznać inwestorów, nawiązać współpracę z klientami?
Warunkiem udanej rejestracji do programu Szkoły jest zaznaczenie w formularzu zgłoszeniowym wybranych zajęć. Przypominamy, że wypełnienie min. 30 godzin zajęciowych w okresie dwóch semestrów pozwala na otrzymanie certyfikatu ukończenia pełnej edycji Szkoły Kreatywności. W jednej całorocznej edycji trzeba wybrać minimum 8 szkolenia.
Nabór do Szkoły trwa do wyczerpania miejsc.
W PIERWSZYM PÓŁROCZU 2024 ZREALIZOWALIŚMY ZAJĘCIA:
10 kwietnia 13-17:00 Marketing
Influencer marketing bez pitu pitu: dobór, pomiar, narzędzia, optymalizacja
Kamil Bolek, ekspert influencer marketingu
17 kwietnia 13:00-17:00 Marketing
Czy kreatywność istnieje w środę o 16:38? Podstawy tworzenia strategii marki i pomysłów kreatywnych. Fakty i mity o wymyślaniu kreatywnych projektów.
Szymon Grzybczyk, Social Media Team Leader, Feeders Agency
10 maja 10:00-14:00 Marketing
Wszystko jest opowieścią – krótkie wprowadzenie do storytellingu
dr Michał Chlebowski, dziennikarz, medioznawca, wykładowca SWPS
17 maja 10:00-14:00 Digital Marketing
Jak skutecznie podejść i optymalizować kampanie w Social Media
Natalia Masłowska, Senior Media Specialist i Jakub Sakowski, Senior Performance Marketing Specialist, Fabryka Marketingu
22 maja 10:00-14:00 Innowacje
Jak testować innowacyjny pomysł, aby ograniczyć ryzyko „porażki” i zwiększyć szansę sukcesu?
Zuzanna Mikołajczyk, strateg innowacji, założycielka Know.How.Match, wykładowczyni ALK
28 maja 10:00-14:00 Innowacje
Jak zaplanować proces projektowy. O wybranych narzędziach design thinking.
Małgorzata Załuska, projektantka, edukatorka Robisz.to/FabLab
12 czerwca, 13:00-17:00 Marketing
Prezunia: Kreatywne sztuczki sprzedawania pomysłów i produktów.
Bartosz Walat, Creative Lead, Tears of Joy
18 czerwca, 10:00-14:00 Prototypowanie
Wektoryzuj swoją kreatywność: Warsztaty grafiki wektorowej.
Michał Burza, edukator Stowarzyszenia Robisz.to/Fab Lab
Zrealizuj minimum 30 godzin szkoleń i zdobądź unikatowy Certyfikat Szkoły Kreatywności.
PO WAKACJACH WRACAMY Z KOLEJNYMI ZAJĘCIAMI. STAY TUNED!
Koncepcja programowa Szkoły została przygotowana przez ekspertów i partnerów Centrum Kreatywności Targowa i Krajowej Izby Gospodarczej.
Zajęcia są bezpłatne i odbywają się w ramach prowadzonych przez KIG działań inkubacyjnych.
Zajęcia są dostępne także dla osób bez zarejestrowanej działalności.