Zajęcia Szkoły Kreatywności

Program skrojony specjalnie z myślą o sektorze kreatywnym wyposaża w wiedzę i umiejętności niezbędne w prowadzeniu biznesu i projektów z sukcesem. Program opracowują eksperci Krajowej Izby Gospodarczej, a wykładowcami są najlepsi eksperci w swoich dziedzinach. Na unikatowy charakter Szkoły składają się zajęcia, dzięki którym branża kreatywna poznaje technologie przenoszące tradycyjne techniki w świat cyfrowy.

ZAREJESTRUJ SIĘ NA ZAJĘCIA > FORMULARZ (zostanie uruchomiony wraz z publikacją zajęć na 2H 2024)

W tej edycji obszary, na których się skupiamy to:

Marketing, w tym współpraca z mediami i influencerami. W ramach szkoleń pokażemy jak kontaktować się z dziennikarzami, czego oczekują redakcje. Przedstawimy najważniejsze elementy przygotowania się do wystąpień przed kamerą oraz tworzenia prezentacji, które zachwycą odbiorców. Nie zabraknie także zajęć związanych z budową stron www i działań SEO czy w social mediach

Innowacyjność to nie tylko technologie IT. Podczas zajęć opowiemy Wam jak wiele różnych modeli biznesowych istnieje i jak wybrać najwłaściwszy. Dowiecie się jak i skąd zdobywać wiedzę o klientach, jak dokonywać wyboru na których się koncentrować i jak wokół tego budować dla nich najlepszą ofertę.

Design Thinking to skuteczna metoda wypracowywania rozwiązań niezależnie od obszaru działania firmy. W tej edycji pomożemy Wam poznać podstawy DT i nauczymy jak dobrze przygotować się do pracy z tą metodą.

Szkoła Kreatywności – co otrzymujesz? 

  • minimum 30h bezpłatnych zajęć
  • udział w programie akceleracyjnym Centrum Kreatywności Targowa
  • certyfikat ukończenia Szkoły Kreatywności, wystawiony przez CK targowa oraz Krajową Izbę Gospodarczą
  • dostęp do konsultacji z ekspertami i ekspertkami Krajowej Izby Gospodarczej
  • możliwość wejścia do grona inkubowanych firm w Centrum Kreatywności Targowa
  • pierwszeństwo w wynajęciu biura dla firmy w stawce preferencyjnej w CKT
  • jednorazową promocję Twojej firmy/działalności w kanałach CK Targowa i Krajowej Izby Gospodarczej

Warunkiem udanej rejestracji do programu Szkoły jest zaznaczenie w formularzu zgłoszeniowym wybranych zajęć. Przypominamy, że wypełnienie min. 30 godzin zajęciowych w okresie dwóch semestrów pozwala na otrzymanie certyfikatu ukończenia pełnej edycji Szkoły Kreatywności. W jednej całorocznej edycji trzeba wybrać minimum 8 szkolenia.

Zrealizuj minimum 30 godzin szkoleń i zdobądź unikatowy Certyfikat Szkoły Kreatywności.

Jak zdobyć certyfikat? To proste:

  1. Wybierz interesujące Cię zajęcia – minimum 4 zajęcia w pierwszym półroczu 2024
  2. Wypełnij formularz rejestracyjny
  3. Zapisz w kalendarzu terminy wybranych zajęć
  4. Weź udział w zajęciach
  5. Korzystaj z udostępnionych materiałów po szkoleniowych
  6. Zgłoś się po Certyfikat, jeśli uzyskałeś odpowiednią liczbę godzin

Szkoła Kreatywności to bezpłatne wykłady, warsztaty i szkolenia dla mikro i małych firm oraz osób pracujących w branżach sektora kreatywnego.

Zasilamy w praktyczną biznesową wiedzę SEKTOR KREATYWNY:

Muzyka / Film i wideo / Sztuka i rynek antyków / Architektura / Reklama /Telewizja i Radio / Rynek Wydawniczy / Projektowanie / Rękodzieło / Sztuki performatywne / Projektowanie mody / Oprogramowanie i usługi komputerowe / interaktywne oprogramowanie rozrywkowe / technologie VR, AR, wizualizacje w czasie rzeczywistym / technologie big data / technologie wspierające medycynę i nauki przyrodnicze

Wejdź na FORMULARZ REJESTRACYJNY i zapisz się!

Szkoła uczy kompetencji niezbędnych do rozwijania biznesu, swojej marki, a także budowania relacji z klientami i pracownikami. Na unikatowy charakter Szkoły składają się zajęcia, dzięki którym branża kreatywna poznaje technologie przenoszące tradycyjne techniki w świat cyfrowy.

  • Potrzebujesz inspiracji i narzędzi, które pomogą Ci zachować świeżość w pracy oraz otwarta głowę w myśleniu o rozwoju firmy?
  • Potrzebujesz wsparcia i najlepszych praktyk?
  • Szukasz progresywnych rozwiązań dla biznesu? Chcesz wyprzedzać konkurencję?
  • Chcesz nawiązać nowe relacje w branży, poznać inwestorów, nawiązać współpracę z klientami?

Warunkiem udanej rejestracji do programu Szkoły jest zaznaczenie w formularzu zgłoszeniowym wybranych zajęć. Przypominamy, że wypełnienie min. 30 godzin zajęciowych w okresie dwóch semestrów pozwala na otrzymanie certyfikatu ukończenia pełnej edycji Szkoły Kreatywności. W jednej całorocznej edycji trzeba wybrać minimum 8 szkolenia.

Nabór do Szkoły trwa do wyczerpania miejsc.

W PIERWSZYM PÓŁROCZU 2024 ZREALIZOWALIŚMY ZAJĘCIA:

 

10 kwietnia 13-17:00 Marketing

Influencer marketing bez pitu pitu: dobór, pomiar, narzędzia, optymalizacja

Kamil Bolek, ekspert influencer marketingu

 

17 kwietnia 13:00-17:00 Marketing

Czy kreatywność istnieje w środę o 16:38? Podstawy tworzenia strategii marki i pomysłów kreatywnych. Fakty i mity  o wymyślaniu kreatywnych projektów.

Szymon Grzybczyk, Social Media Team Leader,  Feeders Agency

 

10 maja 10:00-14:00 Marketing

Wszystko jest opowieścią – krótkie wprowadzenie do storytellingu         

dr Michał Chlebowski, dziennikarz, medioznawca, wykładowca SWPS

 

17 maja 10:00-14:00 Digital Marketing

Jak skutecznie podejść i optymalizować kampanie w Social Media

Natalia Masłowska, Senior Media Specialist i  Jakub Sakowski, Senior Performance Marketing Specialist, Fabryka Marketingu

 

22 maja 10:00-14:00 Innowacje

Jak testować innowacyjny pomysł, aby ograniczyć ryzyko „porażki” i zwiększyć szansę sukcesu?

Zuzanna Mikołajczyk, strateg innowacji,  założycielka Know.How.Match, wykładowczyni ALK

 

28 maja 10:00-14:00 Innowacje

Jak zaplanować proces projektowy. O wybranych narzędziach design thinking.

Małgorzata Załuska, projektantka, edukatorka Robisz.to/FabLab

 

12 czerwca, 13:00-17:00 Marketing

Prezunia: Kreatywne sztuczki sprzedawania pomysłów i produktów.

Bartosz Walat, Creative Lead, Tears of Joy

 

18 czerwca, 10:00-14:00 Prototypowanie

Wektoryzuj swoją kreatywność: Warsztaty grafiki wektorowej.

Michał Burza, edukator Stowarzyszenia Robisz.to/Fab Lab

Zrealizuj minimum 30 godzin szkoleń i zdobądź unikatowy Certyfikat Szkoły Kreatywności.

PO WAKACJACH WRACAMY Z KOLEJNYMI ZAJĘCIAMI. STAY TUNED!

 

Koncepcja programowa Szkoły została przygotowana przez ekspertów i partnerów Centrum Kreatywności Targowa i Krajowej Izby Gospodarczej.

Partnerzy

Patroni medialni

Polityka powszechnej dostępności

Zajęcia są bezpłatne i odbywają się w ramach prowadzonych przez KIG działań inkubacyjnych.

Zajęcia są dostępne także dla osób bez zarejestrowanej działalności.