27 listopada w Centrum Kreatywności Targowa podczas szóstego już MEETUPu KREATYWNEGO ogłosiliśmy zwycięzców całorocznego programu akceleracyjnego Warsaw Creative Slam prowadzonego przez Centrum Kreatywności Targowa.
Spotkanie otworzyliśmy ogłoszeniem laureatów hashtag#WarsawCreativeSlam realizowanym z Biurem Kultury Urzędu m.st. Warszawy, promujących innowacyjne projekty w sektorze kreatywnym:
Miejsce I
Leszek Pyrka
Cam Anim 3D
Laureat pierwszego miejsca otrzymał dwie nagrody od partnerów programu: wsparcie w wypracowaniu strategii komunikacji i prace grafika o równowartości 15 tys.złotych ufundowane przez Tears of Joy oraz konsultacje strategiczne z content marketingu i prezentacji medialnej ufundowane przez Sito Strategy.
Miejsce II
Żaneta Maria Adamczyk
Cyrk Edukacyjny ,,Pierrot”
Laureatka drugiego miejsca otrzymała nagrodę w postaci miejsca w co-worku w Centrum Przedsiębiorczości na Smolnej na okres 6 miesięcy.
Miejsce III
Maja Stachowska
CAMELEO
Laureatka trzeciego miejsca będzie mogła dalej rozwijać swój projekt w ramach Stażu Inspiracji prowadzonego i ufundowanego przez Krajową Izbę Gospodarczą – Centrum Kreatywności Targowa.
Gratulujemy laureatom i dziękujemy wszystkim uczestnikom tegorocznego programu akceleracyjnego Warsaw Creative Slam.
Rozdaniu nagród towarzyszyła obszerna część merytoryczna kierowana przede wszystkim do przedsiębiorców i pasjonatów sektora kreatywnego. Ekspertki i eksperci zaproszeni dzielili się wiedzą o roli innowacji i kreatywności w rozwoju biznesu.
Podczas panelu dyskusyjnego „Nie ma rozwoju biznesu bez innowacji i kreatywności” wystąpili:
🔴 Ewa Janus-Khouri (Centrum Kreatywności Targowa | Targowa Creativity Centre, Krajowa Izba Gospodarcza (Polish Chamber of Commerce)
🔴 Olgierd Cygan (Filmteractive, Future.Company)
🔴 Maciej W. Hofman (European Cultural Foundation)
🔴 Grzegorz Rzeźnik (Uniwersytet SWPS)
🔴 Jakub Sito (Sito Strategy, TVP od. Warszawa)
Nie zabrakło również wyjątkowych prelekcji:
Łukasz Kępiński (Tears of Joy agency) – Czy AI zastąpi twórców?
Kama Kotowska – Jak AI wspiera wystąpienia publiczne.
Marcin Kubik (Agencja Whites) – Jak AI zmienia decyzje zakupowe i strategię GEO.
Maciej Sadowski (StartupHub.ai) – Innowacja jako motor biznesu.
Blisko 200 osób słuchających panelu i wystąpień jak zawsze podczas naszych wydarzeń miało też okazję do wymiany doświadczeń oraz do nawiązywania kontaktów.
Partnerami wydarzenia byli: Biuro Kultury UM. St. Warszawy, Tears of Joy, Sito Strategy, Agencja Whites