Influencer Marketing – jak robić dobre kampanie i uniknąć błędów
Influencer Marketing – jak robić dobre kampanie i uniknąć błędów
Już 22 marca ruszamy z pierwszymi zajęciami Szkoły Kreatywności.
Zajęcia “#InfluencerMarketing – jak robić dobre kampanie i uniknąć błędów” poprowadzi Wojtek Kardyś
Jest specjalistą do spraw komunikacji Internetowej, digital marketingu i personal brandingu!!!
Z wykształcenia filozof i scenarzysta.
Z pasji PR-owiec, mówca konferencyjny, reżyser, konsultant marketingowy, szkoleniowiec i felietonista.
Wojtek Kardyś oprócz ww. spełnia się jako:
Wykładowca na kierunku Trendwatching&Future Studies na WH AGH w Krakowie.
Założyciel agencji konsultingowej Good For You. W reklamie internetowej działa od ponad dekady, zaś w marketingu influencerskim i content video specjalizuje się od sześciu lat. Twórca pierwszej w Polsce audycji radiowej w całości poświęconej influencerom – Cotygodniowy Przegląd Internetu oraz twórca video-kursu o Twitterze: Twitter bez Tajemnic.
Od 2022 roku rozpoczął współpracę z Komisją Europejską jako Ambasador Cyfrowy UE w Polsce. Twórca bloga o social mediach i marketingu – Netomania. Zdobywca wielu nagród branżowych oraz mówca na Ted Talks.
Na co dzień pracuje ze znanymi markami w całej Polsce takimi jak Biedronka, JYSK Polska,Grupa Żywiec czy Coca-Cola HBC i wiele innych.