Influencer Marketing – jak tworzyć kampanie, które mają znaczenie?

Influencer Marketing – jak tworzyć kampanie, które mają znaczenie?

II semestr Szkoły Kreatywności – czas start!

Więcej informacji na temat Szkoły Kreatywności tutaj 

Zapraszamy na zajęcia: „Influencer Marketing – jak tworzyć kampanie, które mają znaczenie?”

Rozpoczynamy II semestr Szkoły Kreatywności. Pierwsze zajęcia już w październiku. Zajęcia są ogólnodostępne i w formacie online.

Kontynuujemy 5 linii tematycznych: Sieciowanie; Projektowanie / Technologia / Media; Podstawy prawne / Finansowanie; Marketing internetowy; Innowacyjność (nowoczesne zarządzanie i zrównoważony rozwój biznesu).

Program Szkoły jest publikowany na najbliższy semestr (październik 2021– styczeń 2022).

Warunkiem udanej rejestracji do programu Szkoły jest wybranie w formularzu zgłoszeniowym minimum 4 spotkań z listy zajęć II semestru.

Dla nowych uczestników i uczestniczek Szkoły Kreatywności. Jeżeli po raz pierwszy będziesz uczestniczył/a w zajęciach Szkoły, to możesz wykorzystać pełną pulę godzinową (30h) już teraz lub zostawić sobie pozostałą pulę godzin na zajęcia w następnym semestrze (tj. w okresie marzec 2022 – czerwiec 2022).

Dla osób kontynuujących udział w programie Szkoły Kreatywności. W przypadku kontynuacji uczestnictwa w zajęciach Szkoły – możesz skorzystać z dowolnej liczby zajęć (min. 4) – uzupełniając tym samym swoją dotychczasową pulę o nowe zgłoszenia na poszczególne zajęcia z programu II semestru Szkoły.

Przypominamy, że wypełnienie min. 30 godzin zajęciowych w okresie dwóch semestrów pozwala na otrzymanie certyfikatu ukończenia pełnej edycji Szkoły Kreatywności.

 

    • 00

      dni

    • 00

      godzin

    • 00

      minut

    • 00

      sekund

    Data

    12 sty 2022

    Czas

    10:00 - 14:00

    Etykiety

    Branża kreatywna
    Centrum Kreatywnosci Targowa

    Organizator

    Centrum Kreatywnosci Targowa
    Telefon
    +48 502 388 441
    Email
    recepcja@cktartowa.pl