Jak promować produkt/usługę mając mały budżet?
Zapraszamy na 8 zajęcia w V edycji Szkoły Kreatywności
Weź udział w 8 zajęciach i zdobądź CERTYFIKAT UKOŃCZENIA SZKOŁY KREATYWNOŚCI
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu:
- Po szkoleniu będziesz potrafił/a zaplanować działania promocyjne dla małego/mikro przedsiębiorstwa przy ograniczonym budżecie.
- Poznasz najpopularniejsze narzędzia marketingu internetowego, ich możliwości, koszty.
- Będziesz także potrafił/a dobrać podwykonawcę (agencję, freelancera) do realizacji projektów oraz ocenić ich pracę, ofertę.
Szkolenie poprowadzi Adam Sułkowski. Na co dzień opiekuje się kluczowymi klientami, takimi jak Durex, LEGO, LOTTO, Riot Games w agencji Tears of Joy. Brał udział w projektach, które wygrały nagrody w konkursach KTR, Effie, Innovation.