Jak skutecznie docierać i komunikować się z klientami za pomocą kanałów audiowizualnych?
Jak skutecznie docierać i komunikować się z klientami za pomocą kanałów audiowizualnych?
Entuzjaści kreatywnego podejścia do komunikacji i marketingu, mamy dla Was prawdziwą perełkę!
Już 27 września 2023 roku o godzinie 10:00 rozpoczynamy zajęcia Szkoły Kreatywności, które na pewno zmienią Wasze pojęcie o efektywnym docieraniu i komunikowaniu się z klientami. Tematem będzie: „Jak skutecznie docierać i komunikować się z klientami za pomocą kanałów audiowizualnych?”
Prowadzący:
Paweł Zawadzki – praktyk biznesu, z ogromnym doświadczeniem w marketingu, sprzedaży oraz produkcji treści cyfrowych. Paweł efektywnie realizuje projekty komunikacyjne i wizerunkowe w branży kreatywnej
To również gospodarz autorskich podcastów, prowadzący zajęcia na Akademii Leona Koźmińskiego oraz prelegent na licznych konferencjach branżowych. Jego międzynarodowe projekty komunikacyjne zdobyły liczne nagrody
Marek Antoniusz Sobkiewicz-Hirsch – to reżyser i scenarzysta z otwartą kreatywną głową. Pracę jako twórca traktuje jako ciągły rozwój i wyzwanie. Pracował dla takich marek jak Vogue, Skoda, InPost, Energa, Pekao są czy Continental
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.