Jak sprawdzać rynek i mapować konkurencję?
Zapraszamy na kolejne szkolenie w ramach Szkoły Kreatywności „Jak sprawdzać rynek i mapować konkurencję?”
Na warsztacie omawiana będzie metoda tworzenia mapy strategicznej
rynku i konkurencji. Celem wspólnej pracy będzie przećwiczenie procesu
zbierania i kategoryzowania danych handlowych, ułatwiających
podejmowanie decyzji związanych ze sprzedażą, konstrukcją oferty,
rywalizacją rynkową, ustalaniem cen itd.
rynku i konkurencji. Celem wspólnej pracy będzie przećwiczenie procesu
zbierania i kategoryzowania danych handlowych, ułatwiających
podejmowanie decyzji związanych ze sprzedażą, konstrukcją oferty,
rywalizacją rynkową, ustalaniem cen itd.
Spotkanie będzie prowadzone przez Marcina Łaciaka. Pracuje w Zakładzie Psychologii Pracy i Organizacji
w Wydziale Psychologii i Kognitywistyki UAM w Poznaniu.
Absolwent Executive MBA Poznań-Atlanta na na Un iwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Członek Zarządu dużych organizacji, specjalista ds. zarządzania strategicznego, rozwoju sprzedaży i transformacji organizacyjnych. Ekspert i praktyk w zakresie optymalizacji procesowych, finansowych oraz łańcucha dostaw. Wykładowca Zakładu Psychologii Pracy i Organizacji w Wydziale Psychologii i Kognitywistyki im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Doświadczony coach, trener i konsultant prowadzący projekty doradcze dla firm na rynku krajowym i międzynarodowym.
w Wydziale Psychologii i Kognitywistyki UAM w Poznaniu.
Absolwent Executive MBA Poznań-Atlanta na na Un iwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Członek Zarządu dużych organizacji, specjalista ds. zarządzania strategicznego, rozwoju sprzedaży i transformacji organizacyjnych. Ekspert i praktyk w zakresie optymalizacji procesowych, finansowych oraz łańcucha dostaw. Wykładowca Zakładu Psychologii Pracy i Organizacji w Wydziale Psychologii i Kognitywistyki im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Doświadczony coach, trener i konsultant prowadzący projekty doradcze dla firm na rynku krajowym i międzynarodowym.
Więcej informacji na stronie