Jak sprawdzać rynek i mapować konkurencję?

Jak sprawdzać rynek i mapować konkurencję?

Zapraszamy na kolejne szkolenie w ramach Szkoły Kreatywności  „Jak sprawdzać rynek i mapować konkurencję?”

Na warsztacie omawiana będzie metoda tworzenia mapy strategicznej
rynku i konkurencji. Celem wspólnej pracy będzie przećwiczenie procesu
zbierania i kategoryzowania danych handlowych, ułatwiających
podejmowanie decyzji związanych ze sprzedażą, konstrukcją oferty,
rywalizacją rynkową, ustalaniem cen itd.
Spotkanie będzie prowadzone przez Marcina Łaciaka. Pracuje w Zakładzie Psychologii Pracy i Organizacji
w Wydziale Psychologii i Kognitywistyki UAM w Poznaniu.
Absolwent Executive MBA Poznań-Atlanta na na Un iwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Członek Zarządu dużych organizacji, specjalista ds. zarządzania strategicznego, rozwoju sprzedaży i transformacji organizacyjnych. Ekspert i praktyk w zakresie optymalizacji procesowych, finansowych oraz łańcucha dostaw. Wykładowca Zakładu Psychologii Pracy i Organizacji w Wydziale Psychologii i Kognitywistyki im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Doświadczony coach, trener i konsultant prowadzący projekty doradcze dla firm na rynku krajowym i międzynarodowym.
Więcej informacji  na stronie
  • 00

    dni

  • 00

    godzin

  • 00

    minut

  • 00

    sekund

Data

07 gru 2022

Czas

14:00 - 18:00

Etykiety

Branża kreatywna
Centrum Kreatywnosci Targowa

Organizator

Centrum Kreatywnosci Targowa
Telefon
+48 502 388 441
Email
recepcja@cktartowa.pl