Klientocentryczność start-up’ów. Mapowanie potrzeb i oczekiwań klientów.
Klientocentryczność start-up’ów. Mapowanie potrzeb i oczekiwań klientów.
Chcecie dowiedzieć się, jak osiągnąć sukces, skupiając się na potrzebach i oczekiwaniach Waszych klientów?
To dla Was przygotowaliśmy najbliższe zajęcia, których tematem będzie: „Klientocentryczność start-up’ów. Mapowanie potrzeb i oczekiwań klientów.”
Prowadząca: Marta Truś – ekspertka w dziedzinie
klientocentryczności, podzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem Marta pomoże Wam zrozumieć, czym jest klientocentryczność i jak ją właściwie definiować
Podczas zajęć omówione zostaną następujące kwestie:
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.