Od pomysłu do projektu. Wypracowywanie rozwiązań metodą Design Thinking.
Zapraszamy na 4 zajęcia w ramach V edycji Szkoły Kreatywności
Weź udział w 8 zajęciach i zdobądź CERTYFIKAT UKOŃCZENIA SZKOŁY KREATYWNOŚCI
Design Thinking to nowatorskie podejście do tworzenia usług, produktów i rozwiązań, w oparciu o zrozumienie głębokich potrzeb klienta i właściwą diagnozę problemu. To idealna metoda do budowania zaangażowanych zespołów i kreowania innowacji. Design Thinking uczy, jak rozwiązywać problemy, nie dla samego rozwiązania, ale w kontekście potrzeb użytkownika docelowego oraz kluczowych celów organizacji. Według Tima Browna, jednego z autorytetów nowoczesnego projektowania, design thinking to „dyscyplina, która korzysta ze zdrowego rozsądku i metod projektantów, aby zaspokoić potrzeby ludzi za pomocą tego, co jest technologicznie możliwe i co rozsądna strategia biznesowa może zmienić w wartość dla klienta, i szansę rynkową”. Dzięki niej można stworzyć innowacyjny produkt, usługę lub poprawić proces. Metoda, która wcześniej charakterystyczna była dla zespołów projektanckich, dziś znajduje zastosowanie w różnych obszarach biznesu. Od tworzenia prototypu produktów m.in. myszki komputerowej czy szczoteczki do zębów, do wsparcia zespołów i organizacji w rozwoju produkcji, logistyki, komunikacji, marketingu, HR, a także całych projektów czy strategii.
Prowadzą: Kamila Czerwińska, Karolina Olszyńska