Gala AD WO/MAN 2022

Przedstawiciele agencji reklamowych, mediowych, interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych wybierali w tym konkursie najlepszych w pięciu kategoriach: Agencje mediowe, Agencje reklamowe, Studia produkcyjne, Agencje PR oraz Young (fot. Daria Sieracka)

Magdalena Morgun, Michał Krygier, Magda Kolenkiewicz, Alicja Wysocka-Świtała, Marcin Dworucha i Maria Surzycka zostali tegorocznymi laureatami konkursu AD WO/MAN. Justyna Lach i Rafał Jakubowski (ex equo) zostali AD Marketerami 2022.

W czwartek wieczorem w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie rozstrzygnięta została 11. edycja Konkursu AD WO/MAN. Przedstawiciele agencji reklamowych, mediowych, interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych wybierali w tym konkursie najlepszych w pięciu kategoriach: Agencje mediowe, Agencje reklamowe, Studia produkcyjne, Agencje PR oraz Young.

AD MARKETER

Tytuł AD Marketera roku 2022 trafił (ex equo) do Justyny Lach dyrektorki marketingu w Yes Biżuteria, i Rafała Jakubowskiego, dyrektora marketingu detalicznego mBank SA. Trzecie miejsce zajął Michał Arament, dyrektor marketingu McDonald’s Polska.

Press

Justyna Lach, dyrektorka marketingu w Yes Biżuteria

Press

Rafał Jakubowski, dyrektor marketingu detalicznego mBank SA

AGENCJE REKLAMOWE

W kategorii Agencje reklamowe z 245 punktami zwyciężyli (ex equo) Magdalena Morgun, client service director, co-founder Punchline Agency i Michał Krygier, creative director, co-founder Punchline Agency. Press

Magdalena Morgun, client service director, co-founder Punchline Agency i Michał Krygier, creative director, co-founder Punchline Agency

Kolejne miejsca zajęli:
2. Jakub Sagan, creative director & co-founder, Feeders Agency (231 pkt.)
3. Magdalena Kozanowska, vice president, chief operations officer & partner, 180heartbeats + Jung v Matt (189 pkt.)

Nominowani byli również: Szymon Gutkowski, partner, DDB Warszawa, oraz Hanna Jackowska, general manager, Leo Burnett Warszawa.

AGENCJE MEDIOWE

W kategorii Agencje mediowe z 288 punktami wygrała Magda Kolenkiewicz, general manager, Starcom Polska.

Press

Magda Kolenkiewicz, general manager, Starcom Polska

Kolejne miejsca zajęli:
2. Anna Bartoszewska, general manager, Zenith (176 pkt.)
3. Anna Podskarbi, managing director, OMD OM Group (137 pkt.)

Nominowani byli również: Jacek Celiński, head of media & performance, Dentsu Polska, oraz Rafał Wachnik, managing director, Value Media.

AGENCJE PR

W kategorii Agencje PR z 218 punktami wygrała Alicja Wysocka-Świtała, managing partner & co-owner, Clue PR.

Press

Alicja Wysocka-Świtała, managing partner & co-owner, Clue PR

Kolejne miejsca zajęli:
2. Katarzyna Życińska, CEO, 38 Content Communication (195 pkt.)
3. Sebastian Stępak, CEO, Central and Eastern Europe, MSL (184 pkt.)

Nominowani byli również: Sebastian Hejnowski, CEO, SEC Newgate Central and Eastern Europe, oraz Tomasz Alberski, managing partner, Komunikacja Plus PR.

STUDIA PRODUKCYJNE

W kategorii Studia produkcyjne z 243 punktami wygrał Marcin Dworucha, managing director, producer & partner, F25 Production House.

Press

Marcin Dworucha, managing director, producer & partner, F25 Production House

Kolejne miejsca zajęli:
2. Magda Betlejewska, co-owner, MOON Films (212 pkt.)
3. Adrian Włodarski, member of the board, Watchout Studio (158 pkt.)

Nominowani byli również: Franciszek Rogala, co-owner, Graffiti Films, oraz Maciej Maciantowicz, owner, Dynamo Film.

KATEGORIA YOUNG

W kategorii Young z 273 punktami wygrała Maria Surzycka, head of video production & creative producer, SHOOTME. 

Press

Maria Surzycka, head of video production & creative producer, SHOOTME

Kolejne miejsca zajęli:
2. Damian Kitowski, creative director, VMLY&R (200 pkt.)
3. Ewa Grabek, junior account manager i Szymon Dziewięcki, PA consultant, SEC Newgate CEE (153 pkt.)

Nominowani byli również: Anna Nowak, creative group head, Dentsu Creative, oraz Olga Wójcicka, consumer insight manager, MediaHub Poland.