ZAPOWIEDŹ: Centrum Kreatywności Targowa i Filmteractive zapraszają branżę creative digital na spotkanie sieciujące

Creative Business Network to wydarzenie skierowane do kadry zarządzającej i właścicieli firm z szeroko rozumianego cyfrowego sektora kreatywnego.

Creative Business Network w 2023 roku to przede wszystkim spotkania z osobami bezpośrednio zaangażowanymi we wspieranie i rozwój europejskiego sektora kreatywnego. Będzie on reprezentowany min. przez kluczowe organizacje polskie (min. IAB Polska, SAR, Fundacja Digital Poland, Centrum Kreatywności Targowa), europejskie (Creative Europe Desk Poland) oraz brytyjskie (min. Advertising Association, British Council, British-Polish Chamber of Commerce, Creative Scotland, UKAEG) oraz ich członków. To świetna okazja, żeby poznać nowych partnerów, ale także dowiedzieć się, jak działają sektory kreatywne w Polsce, w Unii Europejskiej oraz Wielkiej Brytanii.

Creative Business Network to rozszerzenie działań Filmteractive, wydarzenia, które od 12 lat pomaga branżom sektora kreatywnego w cyfrowej transformacji oraz łączy je z biznesem. Filmteractive od samego początku uczył jak adaptować nowe technologie w poszczególnych branżach z nastawieniem na marketing, reklamę, design, modę, producentów filmowych, wydawców gier, muzykę, startupy. Przypatruje się także artystom, którzy w swojej praktyce i eksperymentach często wykraczają poza schematy i torują drogę nowym pomysłom i projektom.

Od dłuższego czasu czuliśmy potrzebę przeniesienia działań z powrotem do świata rzeczywistego. Przekazywanie wiedzy oraz dzielenie się najlepszymi praktykami online świetnie sprawdziło się podczas pandemii.  Jednakże postpandemicznie, w sytuacji nadchodzącej recesji, sektory kreatywne muszą jeszcze bardziej postawić na współpracę między sobą i z tzw. dużym biznesem. Nie tylko w Polsce ale i za granicą. Dlatego postanowiliśmy uruchomić nowe wydarzenie, które ułatwi współpracę oraz networking w Polsce i za granicą.”

Olgierd Cygan, pomysłodawca Filmteractive

Miasta Łódź i Warszawa to szczególnie ważne ośrodki na mapie sektorów kreatywnych. Stąd też pomysł na stworzenie swoistego pomostu między miastami. Wydarzenie jest objęte honorowym patronatem Prezydent Miasta Łodzi Hanny Zdanowskiej oraz Ambasady Brytyjskiej. Wydarzenie wspierają międzynarodowe instytucje kierujące programami skierowanymi na rozwój sektorów kreatywnych.

To wydarzenie jest symbolicznym, kolejnym łącznikiem między działaniami na rzecz branży kreatywnej podejmowanymi w Łodzi i w Warszawie, liczymy, że jego tegoroczna edycja będzie pierwszą z wielu, a z jej efektów będą mogli skorzystać zarówno firmy z Centrum Kreatywności Targowa jak i reprezentanci sektora obecni podczas wydarzenia. Podczas Creative Business Network będziemy przedstawiać narzędzia, programy i działania, które wspierają polskich kreatywnych w biznesie w Polsce i na arenie międzynarodowej.

Ewa Janus-Khouri, Dyrektorka Zarządzająca Centrum Kreatywności Targowa

Część merytoryczną spotkania wypełnią prezentacje przedstawicieli organizacji brytyjskich i polskich wspierających sektor, którzy opowiedzą m.in.:

  • Kompleksowy przegląd najnowszych trendów i innowacji w brytyjskiej branży reklamowej
  • Brytyjski i szkocki przegląd polityki i wsparcia w zakresie sztuki/kultury/branży kreatywnej
  • Możliwości dla branży kreatywnej w ramach Programu Kreatywna Europa

Po części merytorycznej, zapraszamy na część networkingową.

Reprezentujesz sektor kreatywny i działasz w przestrzeni digitalowej?

Zgłoś swój udział korzystając z formularza: https://www.filmteractive.eu/#

___________________________

 

organizator: Fundacja Media Klaster

współorganizatorzy: Invest in Łódź, Creative  Europe Desk Poland, Centrum Kreatywności Targowa

patronat honorowy: Prezydent Miasta Łodzi Hanna Zdanowska, Ambasada Brytyjska

partnerzy strategiczni: Miasto Łódź, Future Company, Szkoła Filmowa w Łodzi, Izba Gospodarki Elektronicznej eizba

partnerzy z Wielkiej Brytanii: British Council, Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, Creative Scotland, UK Advertising Exports Group

partnerzy: Vnlab, IAB Polska, DIMAQ, SAR, chptr by bites, miptv, mipcom, Digital Poland, Digital Festival, Krajowa Izba Gospodarcza, Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych KIPA, Stowarzyszenie Producentów Reklamowych

partnerzy medialni: Social Press, marketinglink.pl, Content House, Media Impression, Tele Pro, Media Marketing Polska, Nowy Marketing, Toya