Dobra strategia contentowa zamiast reklamy. Kolejne zajęcia Szkoły Kreatywności z Jakubem Sito

Środowe zajęcia prowadził tym razem jeden z naszych najemców, Jakub Sito, który w Centrum Kreatywności Targowa prowadzi swoje studio nagraniowe.  Kuba w zawodowym życiu balansuje między dziennikarstwem, a biznesowym konsultingiem wspierając liderów i firmy w rozwoju poprzez procesy strategiczne, szkolenia i coaching medialny. Doradza zarządom, wspiera zespoły, towarzyszy w zmianie. Wykładowca Uniwersytetu SWPS, który autorskich programach stawia przed studentami praktyczne wyzwania. Pasjonat nowych technologii, relacji międzyludzkich, zrównoważonego rozwoju i ekonomii wartości. Członek rady programowej Open Eyes Economy Summit. Swoją wiedzą i interdyscyplinarnym doświadczeniem dzieli się w autorskiej audycji #BiznesPrzezSito emitowanej na antenie radia Chillizet, a także w autorskim projekcie #HRonAIR. Medialne szlify zdobywał w kanałach Grupy TVN, TVP oraz Polskim Radiu. Absolwent na kierunku Zarządzanie i Przywództwo na Uniwersytecie SWPS oraz Akademii Psychologii Przywództwa.

Uczestnicy i uczestniczki szkolenia dowiedzieli się:
🔹 Jaki jest cel i misja content marketingu
🔹 Jak zdefiniować grupę docelową i stworzyć personę
🔹 W jaki sposób podejść do analizy rynku i konkurencji
🔹 Jak zaplanować treści i dobrać kanały dystrybucji
🔹 Jak zmierzyć efektywność i optymalizować strategię

Zajęcia rozpoczęły się od ustalenia wspólnej definicji czym jest content marketing:

Content marketing to strategiczne podejście marketingowe skupiające się na tworzeniu i rozpowszechnianiu wartościowych, istotnych i spójnych treści w celu przyciągnięcia i zatrzymania jasno zdefiniowanej grupy odbiorców – a w efekcie napędzania zyskownych działań klientów.

Źródło: Content Marketing Institute

Wykłady teoretyczne uzupełnione zostały o kilka ćwiczeń, które realizowane były w 12 grupach.