24 i 25 marca 2021 r. w godz. 10-13 zapraszamy na szkolenia dotyczące planowania kampanii w Google:
- 24 marca szkolenie podstawowe: Udane kampanie online – podstawy GoogleAds i Google Analytics,
- 25 marca szkolenie zaawansowane: Udane kampanie online – dobre praktyki i ciekawostki o Google Ads i Google Analytics.
Szkolenia poprowadzą Marta Żukowska-Stochmal, Senior SEM/PPC Specialist i Patryk Goławski, SEM/PPC Specialist z Fabryki Marketingu.
Szkolenie 24 marca ma charakter podstawowy, szkolenie 25 marca – zaawansowany. W zależności od potrzeb, uczestnicy i uczestniczki mogą wziąć udział w obu szkoleniach lub tylko w wybranym.
Zobacz agendę szkoleń >>>
Szkolenie jest realizowane w ramach Szkoły Kreatywności i bezpłatne dla jej uczestników i uczestniczek. Aby wziąć w nim udział, należy zapisać się do bezpłatnej Szkoły Kreatywności.