Marketing, Innowacyjność, Design Thinking i Zarządzanie. Specjalny program szkoleniowy dla branży kreatywnej rusza z kolejną edycją!

Szkoła Kreatywności to bezpłatne wykłady, warsztaty i szkolenia dla mikro i małych firm oraz osób pracujących w branżach sektora kreatywnego. Pierwsze cztery edycje zainteresowały blisko 1300 osób, które wzięły udział w ponad 40 szkoleniach. W tej edycji dodatkowe zaproszenie kierujemy także do absolwentów warszawskich szkół artystycznych.

Wejdź na FORMULARZ REJESTRACYJNY i zapisz się!

Zasilamy w praktyczną biznesową wiedzę SEKTOR KREATYWNY:

Muzyka / Film i wideo / Sztuka i rynek antyków / Architektura / Reklama /Telewizja i Radio / Rynek Wydawniczy / Projektowanie / Rękodzieło / Sztuki performatywne / Projektowanie mody / Oprogramowanie i usługi komputerowe / interaktywne oprogramowanie rozrywkowe / technologie VR, AR, wizualizacje w czasie rzeczywistym / technologie big data / technologie wspierające medycynę i nauki przyrodnicze

Program skrojony specjalnie z myślą o sektorze kreatywnym wyposaża w wiedzę i umiejętności niezbędne w prowadzeniu biznesu i projektów z sukcesem. Program opracowują eksperci Krajowej Izby Gospodarczej, a wykładowcami są najlepsi eksperci w swoich dziedzinach. Na unikatowy charakter Szkoły składają się zajęcia, dzięki którym branża kreatywna poznaje technologie przenoszące tradycyjne techniki w świat cyfrowy.

W tej edycji obszary, na których się skupiamy to:

Marketing, w tym współpraca z mediami i influencerami. W ramach szkoleń pokażemy jak kontaktować się z dziennikarzami, czego oczekują redakcje. Przedstawimy najważniejsze elementy przygotowania się do wystąpień przed kamerą oraz tworzenia prezentacji, które zachwycą odbiorców. Nie zabraknie także zajęć związanych z budową stron www i działań SEO czy w social mediach

Innowacyjność to nie tylko technologie IT. Podczas zajęć opowiemy Wam jak wiele różnych modeli biznesowych istnieje i jak wybrać najwłaściwszy. Dowiecie się jak i skąd zdobywać wiedzę o klientach, jak dokonywać wyboru na których się koncentrować i jak wokół tego budować dla nich najlepszą ofertę.

Design Thinking to skuteczna metoda wypracowywania rozwiązań niezależnie od obszaru działania firmy. W tej edycji pomożemy Wam poznać podstawy DT i nauczymy jak dobrze przygotować się do pracy z tą metodą.

Zarządzanie – w tym obszarze poznacie sposoby skutecznego komunikowania się i współpracy w ramach zespołów rozproszonych, dowiecie się jak w biznesie zachować się asertywnie i jak to może pomóc zarówno w codziennych sytuacjach w pracy jak i w ważnych negocjacjach. Nauczymy Was także jak stawiać pierwsze kroki we współpracy międzynarodowej i kto może Wam pomóc w ekspansji zagranicznej.

Do współpracy zaprosiliśmy ponownie dobrze znanych i lubianych wykładowców, m.in.: Bartka Ziemiańskiego (Sharebee), Nadię Harris (Remote School),  Piotrka Pobłockiego (Robisz.to) czy Maćka Naskręta (FabLab).

Wśród nowych wykładowców znaleźli się m.in.: Monika Synoradzka (Huge Thing), Martyna Tarnawska (Socjomania), Wojciech Kardyś, dziennikarze i producenci mediowi, nowi eksperci reprezentujący agencje Tears of Joy i Fabrykę Marketingu.

Co zrobić by dołączyć do Szkoły i uzyskać Certyfikat?

  1. Wybierz interesujące Cię zajęcia – minimum 8 zajęć
  2. Wypełnij formularz rejestracyjny
  3. Zapisz w kalendarzu terminy wybranych zajęć
  4. Weź udział w zajęciach
  5. Korzystaj z udostępnionych materiałów po szkoleniowych
  6. Zgłoś się po Certyfikat, jeśli uzyskałeś odpowiednią liczbę godzin

Nabór do Szkoły właśnie ruszył i trwa do wyczerpania miejsc.

22 marca 2023 r. odbędą się pierwsze zajęcia V edycji Szkoły, którego gospodarzem będzie ekspert współpracy z influencerami – Wojtek Kardyś. Zapisz się wypełniając formularz rejestracyjny.

22.03.2023, g. 10:00-14:00 | Marketing
Influencer Marketing – jak robić dobre kampanie i uniknąć błędów.Wojtek Kardyś, właściciel agencji Good For You

29.03.2023, g. 10:00-14:00 | Marketing
Dlaczego warto stworzyć nową stronę internetową dla swojej marki? Jak stworzyć i prowadzić bloga dla firmy od zera? Aleksander Stempowski i Patryk Błachnio, Fabryka Marketingu

05.04.2023, g. 10:00-14:00 | Marketing
Jak zaplanować i wdrożyć efektywną strategię content-marketingową firmy? Jakub Sito, dziennikarz, Sito Strategy

12.04.2023, g. 10:00-14:00 | Design Thinking
Od pomysłu do projektu. Wypracowywanie rozwiązań metodą Design Thinking. Kamila Czerwińska, trenerka DT; Karolina Olszyńska, trenerka DT

26.04.2023, g.10:00-14:00 | Marketing internetowy/Komunikacja
Nazwa ma znaczenie – jak stworzyć najlepszą nazwę dla swojej marki? Klaudia Rakowska, założycielka Have a Good Name

10.05.2023, g. 10:00-14:00 | Design Thinking
Design Thinking nie gryzie. Na czym polega DT i jak mogę wykorzystać go w pracy. Martyna Tarnawska, digital transformation lead, Socjomania

17.05.2023, g. 10:00-14:00 | Marketing
Dogadani. O współpracy z mediami i wykorzystywaniu ich potencjału. Wkrótce podamy nazwisko wykładowców.

24.05.2023, g. 10:00-14:00 | Marketing
Jak promować produkt/usługę mając mały budżet? Adam Sułkowski, account director, Tears of Joy

31.05.2023, g. 14:00-18:00 | Innowacyjność
Innowacyjne modele biznesowe dla sektora branży kreatywnej. Marcin Łaciak, CEO, Transformative

14.06.2023, g. 10:00-14:00 | Prototypowanie
Programowanie w projektowaniu przestrzennym. Parametryczne modelowanie 3D. Piotrek Pobłocki, edukator, Robisz.to; Maciej Naskręt, edukator, Robisz.to, Fab Lab powered by Orange

27.09.2023, g. 10:00-14:00 | Marketing
Jak przygotować dobrą prezentację: dla klienta, na konferencję, webinarium. Wkrótce podamy nazwisko wykładowców.

04.10.2022, g. 10:00-14:00 | Innowacyjność
Klientocentryczność start-up’ów. Mapowanie potrzeb i oczekiwań klientów. Monika Synoradzka, CEO, Huge Tyhing

11.10.2023, g. 10:00-14:00 | Zarządzanie
Dobra komunikacja w czasie pracy asynchronicznej. Nadia Harris, współzałożycielka Remote School, autorka książki „How to tackle hybrid working?”

18.10.2023, g. 10:00-14:00 | Zarządzanie
Odczaruj asertywność i buduj dojrzałe relacje biznesowe. dr Wiktor Tokarski, trener biznesu

25.10.2023, g. 10:00-14:00 | Marketing
Jak kreować wizerunek za pomocą nowoczesnych narzędzi…Czyli jak tworzyć i wyróżnić się na TikToku. Alicia Jakimowicz, content & video specialist, Tears of Joy

08.11.2023, g. 10:00-14:00 | Zarządzanie
Wpadki zdarzają się najlepszym. Zarządzanie kryzysem w mediach/social mediach? Jak nie spanikować i wyjść na prostą. Szymon Grzybczyk, SoMe team leader, Feeders Agency

22.11.2023, g. 10:00-14:00 | Innowacyjność
Komunikowanie i etykieta biznesowa. Jak się odnaleźć w środowisku międzynarodowym. Monika Sasiak, zastępczyni dyrektora, Biuro Współpracy z Zagranicą, Krajowa Izba Gospodarcza

29.11.2023, g. 10:00-14:00 | Marketing
Jak występować przed kamerą? Jak się do tego przygotować? Jakub Sito, dziennikarz, Sito Strategy

06.12.2023, g. 10:00-14:00 | Sieciowanie
Po co mi profile w sieci? Jak stworzyć dobrą wizytówkę i nawiązywać kontakty biznesowe w online? Bartek Ziemiański, head of Social Selling programs, Sharebee

Co mówią o nas uczestnicy:

Warsztaty projektowania 3D pokazały mi nowe narzędzia komputerowe, dzięki którym uzyskałam sporo wiedzy, a teraz mogę realizować niektóre projekty w inny sposób. Rzeźbienie 3D to był mega hit!

Agata Wronka, projektantka wnętrz

 

Dziękuje za fantastyczne szkolenie i niezwykłą porcję szczegółowej wiedzy. Wykład był niesamowity!

Magdalena Makowska, właścicielka agencji reklamowej

 

Niesamowita piguła wiedzy! Super

Kasia, branża modowa

 

Serdeczne dziękuję! Szkolenie było niezwykle wartościowe, więcej takich!

Szymon Paluch, branża reklamowa

 

Do zobaczenia 22 marca!

Bądź na bieżąco! Zachęcamy do śledzenia strony i naszych kanałów social mediowych: FB i LI.

Koncepcja programowa Szkoły została przygotowana przez ekspertów i partnerów Centrum Kreatywności Targowa i Krajowej Izby Gospodarczej.