Pierwsze szkolenie w V edycji Szkoły Kreatywności za nami

Wczoraj wystartowaliśmy z pierwszymi zajęciami V edycji SzkołyKreatywności bijąc rekordy zainteresowania. Uczestnicy szkolenia nie tylko stawili się w rekordowej liczbie, ale też byli wyjątkowo aktywni. Szkolenia odbywają się online w trybie spotkania, tak, że każdy uczestnik może zadać pytanie nie tylko na czacie, ale także osobiście zabierając głos.

Szkolenie trwało 4 godziny i składało się z trzech modułów:

  • Moduł 1 Co to jest influencer marketing?
  • Moduł 2 Jak robić kampanie. Przykłady dobrych praktyk. Kryzysy i jak sobie z nimi radzić.
  • Moduł 3 Trendy w Influencer Marketingu

Największe emocje i rozmowy wywołał temat kryzysów i jak sobie z nimi radzić. Dla początkujących Wojtek zaprezentował 9 głównych zasad działania z infuencerami:

  1. Zadaj sobie pytanie – DLA KOGO JEST TEN PRODUKT? Jaki jest jej cel?
  2. Przygotuj wcześniej bardzo dokładny brief!
  3. Zanim wyślesz, napisz maila!
  4. Uważaj na barter
  5. Zacznij od jednej platformy społecznościowej
  6. Nie liczba obserwujących a JAKOŚĆ (microinfluencerzy)
  7. Nie ingeruj w komunikat influencerów!
  8. Współpracuj długoterminowo
  9. Korzystaj z ekspertów

Było to pierwsze szkolenie online z 18 zaplanowanych, a już w najbliższą środą zapraszamy na następne webinarium dotyczące stworzenia nowej strony internetowej dla swojej marki oraz jak stworzyć i prowadzić bloga dla firmy od zera prowadzone przez ekspertów Fabryka Marketingu.

Zachęcamy do zapoznania się z programem, regulaminem i zapisów w formularzu

Nabór cały czas otwarty. Dołącz do ponad 1500 osób, które skorzystały z wiedzy naszych ekspertów.

Jak widzicie atmosfera na backstage szkolenia była dosonała.