Wczoraj wystartowaliśmy z pierwszymi zajęciami V edycji SzkołyKreatywności bijąc rekordy zainteresowania. Uczestnicy szkolenia nie tylko stawili się w rekordowej liczbie, ale też byli wyjątkowo aktywni. Szkolenia odbywają się online w trybie spotkania, tak, że każdy uczestnik może zadać pytanie nie tylko na czacie, ale także osobiście zabierając głos.
Szkolenie trwało 4 godziny i składało się z trzech modułów:
- Moduł 1 Co to jest influencer marketing?
- Moduł 2 Jak robić kampanie. Przykłady dobrych praktyk. Kryzysy i jak sobie z nimi radzić.
- Moduł 3 Trendy w Influencer Marketingu
Największe emocje i rozmowy wywołał temat kryzysów i jak sobie z nimi radzić. Dla początkujących Wojtek zaprezentował 9 głównych zasad działania z infuencerami:
- Zadaj sobie pytanie – DLA KOGO JEST TEN PRODUKT? Jaki jest jej cel?
- Przygotuj wcześniej bardzo dokładny brief!
- Zanim wyślesz, napisz maila!
- Uważaj na barter
- Zacznij od jednej platformy społecznościowej
- Nie liczba obserwujących a JAKOŚĆ (microinfluencerzy)
- Nie ingeruj w komunikat influencerów!
- Współpracuj długoterminowo
- Korzystaj z ekspertów
Było to pierwsze szkolenie online z 18 zaplanowanych, a już w najbliższą środą zapraszamy na następne webinarium dotyczące stworzenia nowej strony internetowej dla swojej marki oraz jak stworzyć i prowadzić bloga dla firmy od zera prowadzone przez ekspertów Fabryka Marketingu.
Zachęcamy do zapoznania się z programem, regulaminem i zapisów w formularzu
Nabór cały czas otwarty. Dołącz do ponad 1500 osób, które skorzystały z wiedzy naszych ekspertów.
Jak widzicie atmosfera na backstage szkolenia była dosonała.