Start 3. edycji programu Warsaw Creative Slam podczas Meetup #7
Rozpoczynamy trzecią edycję Warsaw Creative Slam (WCS) – programu akceleracyjnego skierowanego do sektora kreatywnego, młodych twórców, absolwentów i studentów warszawskich uczelni artystycznych, którzy chcą rozwijać swoje projekty biznesowe w obszarze sektora kreatywnego. Oficjalny start projektu będzie miał miejsce 19 marca podczas Meetup #7.
Warsaw Creative Slam to inicjatywa wspierająca młodych twórców, innowatorów i startupowców z sektora kreatywnego. Program umożliwia uczestnikom prezentację swoich projektów, udział w warsztatach, konsultacjach oraz sesjach mentoringowych. Zwieńczeniem programu będzie finałowa prezentacja przed jury (tzw. pitching), które wybierze najbardziej obiecujące projekty i pomysły na biznes. Na zwycięzców czekają czeki w kwocie 15 tys, 20 tys i 25 tys. oraz szereg nagród rzeczowych i oferujących dalsze wsparcie merytoryczne.
W skład jury weszli przedstawicielki i przedstawiciele organizatora (CKT-KIG), Urzędu miasta st. Warszawy, partnerów programu:
- Ewa Janus-Khouri, KIG-CKT (przewodnicząca)
- Agnieszka Cichocka, Dream-n-Vision
- Daniel Woś, EKIPA INVESTMENTS
- Łukasz Kępiński, Tears of Joy,
- Andrzej Gorgoń, Story Lab Pro,
- Beata Żurawska, UM St. Warszawy,
- Joanna Makolus, KIG-CKT
- Jakub Sito, Sito Strategy, TVP Od/Warszawa
- Zuzanna Mikołajczyk, Know.How.Match
- Adrian Migoń, Youth Business Poland
Program powstaje we współpracy z Urzędem miasta st. Warszawy.
Partnerami są także: Ekipa Investments, Tears of Jo, Sito Strategy oraz MTBiznes. Już dziś zapoznaj się z formularzem zgłoszeniowym programu:
W razie pytań zapraszamy do kontaktu: wcs@cktargowa.pl
Start programu został ogłoszony podczas 7. meetupu.
10:00 – 10:10 POWITANIE
10:10 – 10:20 Prezentacja nowej edycji Warsaw Creative Slam
Ewa Janus – Khouri
10:20 – 10:45 AI Dreams, Fears & Reality: Między nadzieją a niepokojem
Krystyna Jarek, Booster Innovation
- Marketing w 2025 roku to świat pełen napięć. Jesteśmy w świecie „pomiędzy” – między rzeczywistością a wirtualnością, człowiekiem a maszyną, kreatywnością a algorytmem, personalizacją a inkluzywnością. AI nie tylko automatyzuje procesy, ale wpływa na nasze wybory, wartości i sposób komunikacji. Czy stoimy u progu nowej ery kreatywności, czy raczej wkraczamy w świat, gdzie algorytmy przejmują kontrolę? Podczas tej prelekcji przyjrzymy się mega trendom z Martech Trendbook 2025 i odkryjemy, jak AI staje się kluczowym graczem w marketingu przyszłości. Zainspiruj się przykładami, które już teraz zmieniają branżę!
10:45 – 10:50 Q&A
10:50 – 11:15 AI a prawo autorskie: kto jest twórcą w erze algorytmów?
Maciej Janik, ZAiKS
- Jak prawo autorskie radzi sobie z dziełami generowanymi przez sztuczną inteligencję. Czy AI może być uznana za twórcę? Jakie prawa przysługują programistom, użytkownikom i artystom korzystającym z narzędzi AI?
- Prezentacja odpowie na pytania:
- Czy generatywne AI tworzy „dzieła” w rozumieniu prawa autorskiego?
- Jakie wyzwania stoją przed organizacjami zbiorowego zarządzania?
- Czy prawo powinno ewoluować, by dostosować się do nowych technologii?
11:15 – 11:20 Q&A
11:20 – 11:50 PRZERWA / NETWORKING
11:50 – 12:40 PANEL DYSKUSYJNY: Kreatywne użycie AI w praktyce. Pierwsze doświadczenia i wnioski
PANELISTKI I PANELIŚCI:
David Sypniewski, Head of AI Open Lab at Uniwersytet SWPS (moderator)
Małgorzata Majcher, Chief Strategy & Innovation Officer, DDB
Kobas Laksa, Senior Art Director, SKY ENGINE AI
Matt Szymanowski, Film Director, Founder of PLTO
- Jak technologia wpływa na kreatywność? Czy nas rozszerza czy zwija?
- Jakie dzieła powstałe we współpracy z AI nas poruszają i dlaczego?
- Jak wdrażać AI w praktyce? Doświadczenia i dobre praktyki.
- Jaka jest przyszłość branży w kontekście AI? Rewolucja trwa już od kilku lat, czas na wnioski.
12:40 – 12:45 Q&A
12:45 – 13:15 ChatGPT – jak stać się widocznym i sprzedawać więcej w wyszukiwarce AI-first?
Marcin Kubik, Partner i Head of Growth, agencja Whites
- Jak wyszukiwarki AI rewolucjonizują ścieżkę zakupową.
- Jak narzędzia oparte o GenAI takie jak ChatGPT Search wpływają na decyzje klientów, od wyszukiwania po finalizację zakupu.
- Jak dostosować strategie marketingowe do zmieniających się zachowań konsumentów, zwiększyć efektywność działań online i wyprzedzić konkurencję, odpowiadając na potrzeby nowoczesnych klientów.
13:15 – 13:20 Q&A
13:20 – 13:50 Higiena współpracy z AI- praktyczny przewodnik rozwoju kreatywności, myślenia i produktywności dzięki sztucznej inteligencji
Filip Dębowski, technohumanista
- To będzie dynamiczny przegląd rozwiązań i zastosowań AI, które pomogą Wam lepiej i bardziej odpowiedzialnie rozwijać się oraz pracować dzięki sztucznej inteligencji.
- 10 praktycznych zasad higienicznej współpracy z AI.
- Jak stosować AI do wzmacniania procesów twórczych?
- AI jako sparing partner myślenia krytycznego. Podważanie poglądów, przekonań i opinii dzięki sztucznej inteligencji (debaty oksfordzkie, dialog sokratejski i więcej).
- Niesztuczne emocje w erze sztucznej inteligencji, czyli kto kogo trenuje?
13:50 – 13:55 Q&A
13:55 – 14:00 Podsumowanie i zakończenie wydarzenia