Start 3. edycji programu Warsaw Creative Slam!

Start 3. edycji programu Warsaw Creative Slam podczas Meetup #7

Rozpoczynamy trzecią edycję Warsaw Creative Slam (WCS) – programu akceleracyjnego skierowanego do sektora kreatywnego, młodych twórców, absolwentów i studentów warszawskich uczelni artystycznych, którzy chcą rozwijać swoje projekty biznesowe w obszarze sektora kreatywnego. Oficjalny start projektu będzie miał miejsce 19 marca podczas Meetup #7.

Warsaw Creative Slam to inicjatywa wspierająca młodych twórców, innowatorów i startupowców z sektora kreatywnego. Program umożliwia uczestnikom prezentację swoich projektów, udział w warsztatach, konsultacjach oraz sesjach mentoringowych. Zwieńczeniem programu będzie finałowa prezentacja przed jury (tzw. pitching), które wybierze najbardziej obiecujące projekty i pomysły na biznes. Na zwycięzców czekają czeki w kwocie 15 tys, 20 tys i 25 tys. oraz szereg nagród rzeczowych i oferujących dalsze wsparcie merytoryczne.

W skład jury weszli przedstawicielki i przedstawiciele organizatora (CKT-KIG), Urzędu miasta st. Warszawy, partnerów programu:

  • Ewa Janus-Khouri, KIG-CKT (przewodnicząca)
  • Agnieszka Cichocka, Dream-n-Vision
  • Daniel Woś, EKIPA INVESTMENTS
  • Łukasz Kępiński, Tears of Joy,
  • Andrzej Gorgoń, Story Lab Pro,
  • Beata Żurawska, UM St. Warszawy,
  • Joanna Makolus, KIG-CKT
  • Jakub Sito, Sito Strategy, TVP Od/Warszawa
  • Zuzanna Mikołajczyk, Know.How.Match
  • Adrian Migoń, Youth Business Poland

Program powstaje we współpracy z Urzędem miasta st. Warszawy.

Partnerami są także: Ekipa Investments, Tears of Jo, Sito Strategy oraz MTBiznes. Już dziś zapoznaj się z formularzem zgłoszeniowym programu:

FORMULARZ ZGŁOSZENIA WCS 2025

FORMULARZ ZGŁOSZENIA WCS 2025

W razie pytań zapraszamy do kontaktu: wcs@cktargowa.pl

 

Start programu został ogłoszony podczas 7. meetupu.

10:00 – 10:10 POWITANIE

10:10 – 10:20 Prezentacja nowej edycji Warsaw Creative Slam

Ewa Janus – Khouri

10:20 – 10:45  AI Dreams, Fears & Reality: Między nadzieją a niepokojem

Krystyna Jarek, Booster Innovation

  • Marketing w 2025 roku to świat pełen napięć. Jesteśmy w świecie „pomiędzy” – między rzeczywistością a wirtualnością, człowiekiem a maszyną, kreatywnością a algorytmem, personalizacją a inkluzywnością. AI nie tylko automatyzuje procesy, ale wpływa na nasze wybory, wartości i sposób komunikacji. Czy stoimy u progu nowej ery kreatywności, czy raczej wkraczamy w świat, gdzie algorytmy przejmują kontrolę? Podczas tej prelekcji przyjrzymy się mega trendom z Martech Trendbook 2025 i odkryjemy, jak AI staje się kluczowym graczem w marketingu przyszłości. Zainspiruj się przykładami, które już teraz zmieniają branżę!

10:45 – 10:50 Q&A

10:50 – 11:15 AI a prawo autorskie: kto jest twórcą w erze algorytmów?

Maciej Janik, ZAiKS

  • Jak prawo autorskie radzi sobie z dziełami generowanymi przez sztuczną inteligencję. Czy AI może być uznana za twórcę? Jakie prawa przysługują programistom, użytkownikom i artystom korzystającym z narzędzi AI?
  • Prezentacja odpowie na pytania:
  • Czy generatywne AI tworzy „dzieła” w rozumieniu prawa autorskiego?
  • Jakie wyzwania stoją przed organizacjami zbiorowego zarządzania?
  • Czy prawo powinno ewoluować, by dostosować się do nowych technologii?

11:15 – 11:20 Q&A

11:20 – 11:50 PRZERWA / NETWORKING

11:50 – 12:40 PANEL DYSKUSYJNY: Kreatywne użycie AI w praktyce. Pierwsze doświadczenia i wnioski

PANELISTKI I PANELIŚCI:

David Sypniewski, Head of AI Open Lab at Uniwersytet SWPS (moderator)

Małgorzata Majcher, Chief Strategy & Innovation Officer, DDB

Kobas Laksa, Senior Art Director, SKY ENGINE AI

Matt Szymanowski, Film Director, Founder of PLTO

  • Jak technologia wpływa na kreatywność? Czy nas rozszerza czy zwija?
  • Jakie dzieła powstałe we współpracy z AI nas poruszają i dlaczego?
  • Jak wdrażać AI w praktyce? Doświadczenia i dobre praktyki.
  • Jaka jest przyszłość branży w kontekście AI? Rewolucja trwa już od kilku lat, czas na wnioski.

12:40 – 12:45 Q&A

12:45 – 13:15 ChatGPT – jak stać się widocznym i sprzedawać więcej w wyszukiwarce AI-first? 

Marcin Kubik, Partner i Head of Growth, agencja Whites

  • Jak wyszukiwarki AI rewolucjonizują ścieżkę zakupową.
  • Jak narzędzia oparte o GenAI takie jak ChatGPT Search wpływają na decyzje klientów, od wyszukiwania po finalizację zakupu.
  • Jak dostosować strategie marketingowe do zmieniających się zachowań konsumentów, zwiększyć efektywność działań online i wyprzedzić konkurencję, odpowiadając na potrzeby nowoczesnych klientów.

13:15 – 13:20 Q&A

13:20 – 13:50  Higiena współpracy z AI- praktyczny przewodnik rozwoju kreatywności, myślenia i produktywności dzięki sztucznej inteligencji

Filip Dębowski, technohumanista

  • To będzie dynamiczny przegląd rozwiązań i zastosowań AI, które pomogą Wam lepiej i bardziej odpowiedzialnie rozwijać się oraz pracować dzięki sztucznej inteligencji.
  • 10 praktycznych zasad higienicznej współpracy z AI.
  • Jak stosować AI do wzmacniania procesów twórczych?
  • AI jako sparing partner myślenia krytycznego. Podważanie poglądów, przekonań i opinii dzięki sztucznej inteligencji (debaty oksfordzkie, dialog sokratejski i więcej).
  • Niesztuczne emocje w erze sztucznej inteligencji, czyli kto kogo trenuje?

13:50 – 13:55 Q&A

13:55 – 14:00 Podsumowanie i zakończenie wydarzenia