Stwórz reklamy swojego sklepu internetowego, które sprzedają. Poznaj skuteczne wskazówki. [WEBINAR]

Eksperci z agencji Fabryka Marketingu oraz ARP S.A. podzielą się swoim know-how podczas webinaru 22 września, o godz. 11.00 – udział bezpłatny

Zależy ci na wysokim ROI i wciąż szukasz sposobu, jak efektywnie poprowadzić działania marketingowe swojego sklepu internetowego?
Chcesz wiedzieć, od czego zacząć, jakie media wybrać, do kogo kierować reklamy i jak je przygotować pod kątem klientów na różnym etapie lejka sprzedażowego?

 

Mieć sklep internetowy to jedno, a skutecznie prowadzić jego marketing to druga ważna rzecz. Eksperci domu mediowego Fabryka Marketingu oraz ARP S.A. przygotowali wskazówki dla osób, które szukają skutecznych rozwiązań w marketingu e-commerce. Na podstawie najlepszych case’ów sklepów internetowych z różnych branż dowiesz się, jak przygotować się do płatnej promocji e-sklepu.

Podczas webinaru dowiesz się jak:

– w jakich mediach warto przeprowadzić promocję płatną,
– dobrać odpowiednią grupę docelową,
– dostosować stronę do promocji,
– przygotować feed produktowy,
– zbudować lejek sprzedażowy,
– przygotować reklamy,
– wystartować z promocją.

Eksperci webinaru:

1. Bartosz Sokoliński – Dyrektor Zarządzający ds. Innowacji i Technologii, ARP S.A.
2. Marta Żukowska-Stochmal – Senior SEM/PPC Specialist, Fabryka Marketingu
3. Patryk Goławski – Patryk Goławski – SEM/PPC Specialist, Fabryka Marketingu

Spotkanie poprowadzi Przemysław Ruchlicki – Zastępca Dyrektora Biura Polityki Gospodarczej KIG.
Webinar organizuje Krajowa Izba Gospodarcza.

 

Bartosz Sokoliński, Dyrektor Zarządzający ds. Innowacji i Technologii w ARP S.A.
Dyrektor Zarządzający ds. Innowacji i Technologii w Agencji Rozwoju Przemysłu SA. Doradca, inwestor, wizjoner. Przez ponad 15 lat był współwłaścicielem i prezesem w grupie firm marketingowych oraz firmy IT. Założył pierwszą platformę crowdfundingową dla trzeciego sektora – fundujesz.pl, think tank społeczno-polityczny – Forum Od-Nowa oraz ruch na rzecz lepszej nauki w Polsce – Obywateli Nauki. Zajmuje się zarządzaniem, kreowaniem wizji, nadzorowanie strategii, rozwojem innowacji oraz szkoleniami i warsztatami kreatywnymi. Doradza i prowadzi szkolenia z zakresu komunikowania za pośrednictwem mediów tradycyjnych i społecznościowych, content marketingu, crowdfundingu, prowadzenia prezentacji, kreatywności, strategii, ux oraz edukacji. Prywatnie jest mężem, ojcem trójki dzieci i fanem squasha, tenisa, siatkówki i koszykówki. Ma słabość do dobrego jedzenia i białych win. Z reguły czyta kilka książek na raz – dlatego czasami mu się mylą.


Marta Żukowska-Stochmal – Senior SEM/PPC Specialist
W Fabryce Marketingu od 2017 roku. Specjalizuje się w kampaniach SEM (Google, Bing, Yahoo), kampaniach w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Twitter, Snapchat) oraz projektach analityki internetowej. Prowadzi szkolenia dla klientów i innych agencji. Posiada wszystkie certyfikaty Google z reklam w wyszukiwarce, sieci reklamowej, produktów, urządzeń mobilnych, wideo i reklam GAIQ (kwalifikacja indywidualna Google Analytics). Prowadziła najbardziej złożone kampanie w agencji dla: Eveline, Rak’n’Roll, YOPE, PLNY Lala, Time Trend oraz Coloplast na wielu rynkach zagranicznych.

 

Patryk Goławski – Patryk Goławski – SEM/PPC Specialist
Ma doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu kampanii reklamowych Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads czy Twitter Ads. Współtworzy strategie działań marketingowych, przygotowując oferty, mediaplany i estymacje. Realizuje kampanie płatne oraz zajmuje się analityką. Posiada certyfikaty Facebook Certified Media Buyinf Profesional (FCMBP), Google Ads (Measurement, Search, GDN, Shopping, Video) oraz Google Analytics IQ (GAIQ). Prowadził kampanie oraz szkolenia dla takich klientów jak: ATAL, Ministerstwo Finansów, Crowe, Teatr Piasku czy Inter Cars.

 

Krajowa Izba Gospodarcza
Krajowa Izba Gospodarcza jest największą niezależną organizacją biznesu w Polsce. Powstała w lutym 1990 r. na mocy ustawy o izbach gospodarczych. Obecnie reprezentuje największą liczbę przedsiębiorców, łącząc 160 organizacji biznesowych: izb branżowych, regionalnych, bilateralnych oraz innych organizacji (stowarzyszenia, związki pracodawców, fundacje). W strukturach KIG działa aż 20 komitetów eksperckich. Krajowa Izba Gospodarcza wspiera interesy polskich przedsiębiorców, prowadzi współpracę międzynarodową, organizuje konferencje i kongresy gospodarcze, wspiera polski eksport oraz realizuje projekty unijne.

 

Agencja Rozwoju Przemysłu S.A.
ARP S.A. jest spółką akcyjną w nadzorze Prezesa Rady Ministrów ze 100-procentowym udziałem Skarbu Państwa. Wspierając przedsiębiorstwa w prowadzeniu i rozwijaniu działalności, a także w realizacji procesów restrukturyzacji, odgrywa ważną rolę w zwiększaniu konkurencyjności polskiej gospodarki. Szeroki wachlarz instrumentów wsparcia obejmuje zarówno produkty finansowe, jak i pozafinansową pomoc w realizacji przedsięwzięć, m.in. poprzez udostępnianie terenów inwestycyjnych i obiektów produkcyjnych w ramach zarządzanych przez ARP Specjalnych Stref Ekonomicznych. Spółka łączy także partnerów zainteresowanych nawiązaniem współpracy przy realizacji projektów innowacyjnych. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i unikalnym na polskim rynku kompetencjom, ARP wypracowała indywidualne podejście do oceny projektów, pozwalające dostrzec szanse biznesowe w obszarach, które inni postrzegają jako mało atrakcyjne lub zbyt ryzykowne.

W ramach Grupy Polskiego Funduszu Rozwoju ARP współpracuje z kluczowymi polskimi instytucjami wspierającymi przedsiębiorców oraz dostarcza pakiety rozwiązań w odpowiedzi na bieżące potrzeby i wyzwania biznesowe. W 2020 r. ARP S.A. zrealizowała kampanię społeczną „Przenieś swoją firmę do internetu – zarabiaj na e-handlu” mającą na celu aktywizację MŚP w biznesie online, szczegóły: www.zarabiaj-online.arp.pl.
Więcej na www.arp.pl

 

Fabryka Marketingu
Dom mediowy, którego zadaniem jest pomoc w zwiększaniu sprzedaży dzięki usługom tj.: Kampanie online, SEM, SEO czy Influencer marketing. Fabryka Marketingu działa w obrębie Google, Facebooka, Twittera oraz wdraża Analitykę internetową. Ma na koncie ponad 900 projektów zrealizowanych dla marek polskich i zagranicznych.
Więcej na www.fabrykamarketingu.pl