Zapraszamy w środę 2.02, g. 10:00-14:00 na darmowe szkolenie online dotyczące marketingu internetowego. Porozmawiamy o tym, jak tworzyć kampanie influencerskie, aby były skuteczne i miały znaczenie.
Kampanie, które mają znaczenie, niosą za sobą coś więcej – aspekty edukacyjne, informacyjne czy charytatywne. Podczas webinaru dowiesz się, jak zabrać się za stworzenie takiej kampanii, usłyszysz o znaczeniu wizerunku influencera i jego wpływie na odbiór marki, a także zobaczysz najciekawsze przykłady takich współprac.
Szkolenie poprowadzą: Agata Kołodziej (Influencer Marketing Specialist) i Karolina Sobkowiak (Influencer Marketing Specialist) z agencji Tears of Joy
!! UWAGA !! NOWY TERMIN szkolenia:
- Kiedy: w środę 2 lutego, w godz. 10:00 – 14:00
- Gdzie: online
Rozkład jazdy – czyli czego się dowiesz podczas spotkania:
- 1. Influencer marketing – teoria i podstawy influencer marketingu
- 2. Kampanie influencerskie – dla kogo są i czy warto?
- 3. Wiarygodność influencera:
- Z punktu widzenia Klienta – kogo wybrać do kampanii?
- Z punktu widzenia odbiorcy – komu zaufać?
- Oznaczanie współprac przez influencerów
- 4. Grupa docelowa kampanii – do kogo komunikujemy treści?
- 5. Kampanie, które mają znaczenie – jak stworzyć kampanię influencerską, by została zauważona:
- Wybór kanału lub kanałów, na których ma opierać się kampania.
- Dobór influencerów pasujących do marki.
- Strategia kampanii, dopasowana do produktu lub usługi.
- Cechy charakterystyczne kampanii – jak zaangażować widzów?
- 6. Zaufanie do influencera na podstawie case study -– od czego zależy pozytywny i negatywny odbiór kampanii?
- 7. Kampanie społeczne – czy warto angażować influencerów do kampanii społecznych:
- Przykłady kampanii społecznych z udziałem influencerów
>> Sprawdź agendę szkolenia oraz informację o prowadzących
Zajęcia prowadzone są online.
>>> Zapisz się do Szkoły Kreatywności
Szkolenie jest realizowane w ramach Szkoły Kreatywności i bezpłatne dla jej uczestników i uczestniczek. Aby wziąć w nim udział, należy zapisać się do bezpłatnej Szkoły Kreatywności.