MEETUP#2 za nami!

Centrum Kreatywności Targowa we współpracy z UM st. Warszawy zaprosiło młodych przedsiębiorców i przedsiębiorczynie z sektora kreatywnego na kolejne spotkanie w ramach wspólnej inicjatywy pod nazwą Warsaw Creative Slam.

Podczas wydarzenia uczestnicy i uczestniczki mogli spotkać się z cenionymi prelegentami, zadać pytania jurorom, przede wszystkim jednak otrzymali solidną dawkę wiedzy niezbędną do rozwijania swoich przedsięwzięć.

Dyrektorka CKT i jednocześnie przewodnicząca jury Warsaw Creative Slam Ewa Janus-Khouri  opowiedziała o zasadach udziału w programie. Zgłoszenia są przyjmowane do 20 czerwca i należy je wysyłać na adres: wcs@cktargowa.pl. Zgłaszający się do konkursu powinni mieć ukończone 18 lat i powinni w regulaminowym czasie przesłać opis swojego przedsięwzięcia. Produktu, usługi. Wymaganym elementem prawidłowego zgłoszenia jest także nie dłuższy niż 2 minutowy pitch. Z regulaminem, dokładnymi terminami i wymaganiami można się zapoznać na stronie: https://cktargowa.pl/warsaw-creative-slam/

Filip Dębowski, założyciel Dobrego Przodka nawiązując do książki Simona Sineka „Start with why” podkreślał, że warto zaczynać pracę nad swoim pomysłem od zadania sobie pytania: PO CO TO ROBIĘ? Ta przewodnia myśl jeszcze kilkukrotnie pojawiała się w kolejnych wystąpieniach.

Kolejną osobą występującą na scenie była Agnieszka Kruk, członkini polskiej gildii scenarzystów, edukatorka Story Lab Pro, która przeprowadziła słuchaczy przez proces przygotowania do idealnego elewator pitch. Agnieszka nie pozostawia złudzeń – dobry pitch, choć czasem trwa ledwie kilka minut, wymaga solidnych przygotowań.

Ponownie gościliśmy także Agnieszkę Cichocką z Huge Thing, która tym razem podzieliła się wskazówkami dlaczego warto pracować z Business Model Canvas nawet w przypadku jednoosobowej działalności i przy najmniejszym projekcie biznesowym. Uczestniczki i uczestnicy mieli okazję wypełnić swoje matryce i skonsultować na gorąco z Agnieszka, która także jest jurorką w programie, a w ramach partnerstwa firmy Huge Thing wybrane do programu osoby będą miały możliwość wziąć udział w warsztatach z pracy na BMC.

Wszyscy uczestnicy z zaciekawieniem wysłuchali wystąpienia przedstawiciela EKIPA INVESTMENTS. Z wystąpienia mogliśmy się dowiedzieć na co Maciej Siemaszko zwraca uwagę słuchając o przedsięwzięciach, które fundusz miałby dofinansować.

Część merytoryczną spotkanie zamknęliśmy wystąpieniem Karola Stróża, COO najemcy CKT, firmy Sharebee. Karol przekonywał dlaczego pracując w branży kreatywnej warto świadomie budować swoja markę również na platformie LinkedIn.

Meetup#2 zakończył się licznymi rozmowami w kuluarach i pytaniami do prelegentów oraz jurorów Warsaw Creative Slam.

Program merytoryczny przygotowali pracownicy Krajowej Izby Gospodarczej (operatora Centrum Kreatywności Targowa) we współpracy z UM st. Warszawy. Partnerami wydarzenia wydarzeniami byli: Huge Thing, Story Lab Pro, Dobry Przodek, Sharebee i  Ekipa Investments.

W skład jury programu Warsaw Creative Slam weszli m.in.:
– Agnieszka Cichocka, Huge Thing VC,
– Łukasz Kępiński, Tears of Joy,
– Tomasz Kolankiewicz, UM St. Warszawy,
– Joanna Makolus (KIG-CKT),
– Maciej Siemaszko, Ekipa Investments,
– Jakub Sito, Sito Strategy,
– Agnieszka Kruk, Story Lab Pro

Jury będzie pracowało pod przewodnictwem Ewy Janus-Khouri (KIG_CKT).

Zgłoszenia można wysyłać do 20 czerwca. Zgłoszony projekt należy przedstawić w formie opisu i nagrania. Wybór laureatów, którzy otrzymają wsparcie w rozwijaniu projektów leży w rękach specjalnie na tę okazję powołanego jury. W skład jury wejdą doświadczeni managerowie, eksperci i przedstawiciele inwestorów. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni już 13 grudnia podczas konferencji w CK Targowa. Szczegółowy przebieg poszczególnych etapów został opisany na stronie projektu: https://cktargowa.pl/warsaw-creative-slam/

Uczestnicy programu mogą równolegle uczestniczyć w kilkunastu 4 godzinnych szkoleniach on-line – w ramach Szkoły Kreatywności –  oraz w spotkaniach stacjonarnych, które dodatkowo wspierają budowanie umiejętności i okazji do sieciowania młodych przedsiębiorców.