Kreatywność w biznesie – MEETUP #3
Zapraszamy na meetup adresowany do osób działających lub planujących przedsięwzięcia w sektorze kreatywnym. Program przygotowaliśmy również z myślą o osobach studiujących lub będących absolwentami warszawskich uczelni artystycznych.
Co zyskujesz biorąc udział:
- Wiedzę od najlepszych ekspertów w zakresie marketingu, połączenia biznesu i sektora kreatywnego
- Poznasz doświadczenia osób z sektora kreatywnego
- Nawiążesz kontakty
09:30 – REJESTRACJA
10:00 – Powitanie – Ewa Janus-Khouri, Dyrektorka Zarządzająca Centrum Kreatywności Targowa, Krajowa Izba Gospodarcza
10:15 – Prawo autorskie w biznesie kreatywnym – praktyczne case studies, Magdalena Miernik, adwokat, założycielka firmy prawniczej Lookreatywni Law For Creatives świadczącej pomoc prawną dla branży kreatywnej, przedsiębiorców i naukowców
10:35 – Q&A
10:40 – Pitch Session WCS #1
10:55 – Kamil Bolek, Ekonomia twórców: kto, jak i na czym zarabia dziś w digitalu… i co z tego wynika.
Czy wiesz, że:
- Influencer marketing to tylko mała część zdecydowanie większego megatrendu?
- Takiego, który do góry nogami wywraca rynek mediów, marketingu i internetowych biznesów;
- Że nie trzeba robić śmiesznych filmików, ani pozować na Insta, żeby monetyzować swoje treści?
- I że kreatywność nigdy dotąd nie miała tak wielkiego potencjału biznesowego jak w bieżącej dekadzie?
Kamil Bolek – Ekspert w zakresie influencer marketingu oraz YouTube, były CMO grupy LTTM (największej w CEE agencji influencerskiej i sieci partnerskiej YouTube). PR-owiec wyspecjalizowany w komunikacji B2B, marketer, psycholog, wykładowca MBA, arbiter Komisji Etyki Reklamy, mówca, autor badań, opracowań, etc. etc. Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest trochę dziwne i czas coś z tym zrobić. Dlatego całe swoje doświadczenie postanowił skrócić do: Dzielę się wiedzą o YouTube, wideo i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą!
11:15 – Q&A
11:20 – Pitch Session WCS #2
11:40 – Tworzenie gier: kalejdoskop kreatywności, kryzysów i przedsiębiorczości. Case study.
Jak pogodzić zakładanie studia, produkcję gier i biznes w mało sprzyjającym otoczeniu gospodarczym. Szymon opowie o swoich doświadzeniach, jak marzenie przekuć w działający i rozwijający się biznes. Podzieli się też swoimi sposobami rozwiązywania problemów, którym musi na codzień sprostać młody przedsiębiorca.
Szymon Michalski – współzałożyciel studia Cosmic Dreams, producent i game designer. Wydawca gry FurryFury: Smash&Roll, producent gry Bot Crafter.
12:00 – Q&A
12:05 – Pitch Session WCS #3
12:25 – PRZERWA
12:50 – DNA poszczególnych mediów społecznościowych.
Każdy z serwisów społecznościowych ma swoją historię, został stworzony o konkretnym celu. Wiele z pierwotnych założeń, nawet po dekadzie, jest ciągle aktualnych! Co więcej użytkownicy, zwłaszcza pokolenie z, zaczęli się przywiązywać do poszczególnych funkcji serwisu, bardziej niż do jego samego. Jaki ma to wpływ na planowanie komunikacji? Dlaczego warto zrobić dwa kroki wstecz i spojrzeć na wszystko z innej perspektywy? Na to odpowie Artur podczas prezentacji.
Artur Roguski, digital content & innovation manager w agencji Focus Nation. Magister psychologii o specjalizacji media i reklama. Autor książki „Zrozumieć social media”. Z branżą digitalową i mediową związany od 13 lat. Obecnie w agencji reklamowej Focus Nation. Współpracował z takimi markami jak Żubr, Cisco, Whirlpool, IBM, Cropp. Autor wielu publikacji w prasie oraz mediach branżowych. Prowadziłem zajęcia z zakresu komunikacji, strategii digitalowej i content marketingu na Uniwersytecie Warszawskim, Wyższej Szkole Ekologii i Zarządzania, SGH czy Politechnice Białostockiej.
13:10 – Q&A
13:15 – Pitch Session WCS #4
13:25 – Networking. Jak nawiązywać i utrzymywać relacje, które mogą pomóc rozwinąć kreatywne skrzydła? Paweł Dudek, Menedżer rozwoju biznesu i zarządzania zmianą z doświadczeniem z wielu sektorów, w tym firm usług profesjonalnych i handlu międzynarodowego. Prowadzi zajęcia dla studentów w Akademii Leona Koźmińskiego oraz w programie MBA Uniwersytetu Warszawskiego
13:50 – Q&A
14:00 – Zakończenie
Zarejestruj się bezpłatnie!
Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji zgłoszeń.
Wydarzenie jest organizowane we współpracy z UM st. Warszawy, partnerami są: Krajowa Izba Gospodarcza, Sito Strategy, Lookreatywni Law For Creatives
Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji zgłoszeń.
Wydarzenie jest organizowane we współpracy z UM st. Warszawy. Partnerami tej edycji Meetupu są: Sito Strategy, Lookreatywni Law For Creatives, Comic Dreams.