Ważna aktualizacja w naszym programie Warsaw Creative Slam. Wychodząc naprzeciw prośbom naszej społeczności przedłużyliśmy czas na dostarczenie zgłoszeń do naszego programu o tydzień – do 27 czerwca.
WCS został ogłoszony podczas konferencji „Kreatywność w biznesie – jak zmonetyzować swój talent?”, to program adresowany do wszystkich osób działających lub planujących przedsięwzięcia i projekty biznesowe w sektorze kreatywnym, a także do absolwentów_absolwentek i studentów_studentek szkół artystycznych z Warszawy. Młodzi kreatywni mają możliwość przedstawić podczas programu swój projekt, pomysł na biznes i uzyskać wsparcie w dopracowaniu pomysłu podczas trwania programu. Dla najlepszych pomysłów i projektów przewidziane są nagrody i wsparcie w dalszym rozwoju.
Pracując dla i na rzecz branży kreatywnej obserwujemy wyzwania z jakimi mierzą się zwłaszcza osoby, które rozpoczynają swoją przygodę z biznesem. Nie jest tajemnicą, że często w programach -szczególnie uczelni artystycznych – nie ma miejsca na wprowadzenie do przedsiębiorczości. Od lat staramy się tę lukę wypełniać, choćby podczas zajęć Szkoły Kreatywności. Dziś we współpracy z UM st. Warszawy wychodzimy z kolejną inicjatywą, dzięki której pomysłodawca najlepszego projektu może liczyć na szerokie wsparcie merytoryczne oraz ma szansę przekonać fundusz do doinwestowania przedstawionego projektu nawet do 1 mln pln.*
Ewa Janus-Khouri, dyr. zarządzająca CKT, przewodnicząca jury Warsaw Creative Slam
Program merytoryczny przygotowali pracownicy Krajowej Izby Gospodarczej (operatora Centrum Kreatywności Targowa) we współpracy z UM st. Warszawy. Partnerami programu są Huge Thing Venture Capitals, Sito Strategy, agencja Tears of Joy i Ekipa Investments.
W skład jury weszli m.in.:
– Agnieszka Cichocka, Huge Thing VC,
– Łukasz Kępiński, Tears of Joy,
– Tomasz Kolankiewicz, UM St. Warszawy,
– Joanna Makolus (KIG-CKT),
– Maciej Siemaszko, Ekipa Investments,
– Jakub Sito, Sito Strategy,
– Andrzej Gorgoń, StoryLab Pro
Jury będzie pracowało pod przewodnictwem Ewy Janus-Khouri (KIG_CKT).
Zgłoszenia można wysyłać do 20 czerwca. Zgłoszony projekt należy przedstawić w formie opisu i nagrania. Wybór laureatów, którzy otrzymają wsparcie w rozwijaniu projektów leży w rękach specjalnie na tę okazję powołanego jury. W skład jury wejdą doświadczeni managerowie, eksperci i przedstawiciele inwestorów. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni już 13 grudnia podczas konferencji w CK Targowa. Szczegółowy przebieg poszczególnych etapów został opisany na stronie projektu: https://cktargowa.pl/warsaw-creative-slam/
Zgłoszenia należy wysyłać na adres: wcs@cktargowa.pl
Uczestnicy programu mogą równolegle uczestniczyć w kilkunastu 4 godzinnych szkoleniach on-line – w ramach Szkoły Kreatywności – oraz w spotkaniach stacjonarnych, które dodatkowo wspierają budowanie umiejętności i okazji do sieciowania młodych przedsiębiorców.
Kolejna okazja na spotkanie w gronie kreatywnych myślących przedsiębiorczo osób już 31 maja podczas drugiego stacjonarnego spotkania. Na wydarzenie Kreatywność w biznesie – MEETUP#2 można się rejestrować pod linkiem: https://evenea.pl/pl/wydarzenie/kreatywnoscwbiznesie2
*Organizator zastrzega, że niniejsza informacja nie stanowi przyrzeczenia publicznego w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
______________________________________________
Operatorem Centrum Kreatywności Targowa jest Krajowa Izba Gospodarcza od grudnia 2019 roku, na kolejne 10 lat, na mocy umowy podpisanej z Miastem St. Warszawa w formule partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP) dla miejskiego inkubatora przedsiębiorczości.
Krajowa Izba Gospodarcza – największa niezależna organizacja biznesu w Polsce. Powstała w 1990 roku. KIG reprezentuje największą liczbę przedsiębiorców. Jest członkiem Eurochambres i Międzynarodowej Izby Handlowej w Paryżu oraz ma podpisane umowy o współpracy z większością narodowych izb gospodarczych na świecie.